31 maart 2007

Het kan je niet ontgaan zijn: binnenkort vangen wederom de Bever Zwerfsport Info- en Doedagen aan.

De abri's op de NS-stations hangen vol met wervingsposters voor dit geweldige evenement. En waarom ook niet, zeg ik dan. Maar. Dan heb ik nog wel één vraag:

Wat is zwerfsport?

Is dat:
a) Om je eigen 'avontuurlijke ik' te prikkelen een avond onder een brug slapen? Wel met nachtvorst hè! Anders is het geen sport!
b) Om je eigen 'culinaire ik' te prikkelen eens proberen een complete avondmaaltijd uit een vuilnisbak op te scharrelen? En dan ook de GEHELE schijf van vijf erin verwerken hè!
c) Om je eigen 'hobo ik' te prikkelen eens een middag je handen warmwrijven boven een in de fik gestoken olievat?

En daar dan een wedstrijdje van maken, om te zien wie er het beste kan zwerven?
Ik kan daar heel lang, en diep ook, over nadenken.
De Bever Zwerfsport Info- en Doedagen zijn trouwens op 14 en 15 april aanstaande. Ik zou er niet naartoe gaan: voor je het weet heb je je ingeschreven voor een cursus nordic walken (want die geven ze bij Bever Zwerfsport!), heb je een kaki afritsbroek gekocht die je op maarliefst veertien plekken af kunt ritsen, heb je een 'De Waard' tent gekocht waarin je minstens dertig uitgeprocedeerde asielzoekers kunt herbergen en sta je op de foto met een man in een pluchen beverpak die je iets te amicaal vastpakt.

:(

5 reacties:

Anonymous Arnoud B. zei...

Zwerfsport = daklozenvoetbal?

2:44 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Oer útswerfjen sprutsen:
ga je ook lekker uitwaaien en headbangen op Jitiizer?
(Peaskemoandei, dus??)

XXX

DG

8:45 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Jaaa!

En ik hoop vele bekenden met mij! Lekker een verbrande neus oplopen in het voorjaarszonnetje en ondertussen om vier uur 's middags al licht onder invloed ergens een 'heale hin' verorberen...Woeoeoeh!

Ik zie jou daar!
UnderFjoer4life!

10:46 p.m.  
Blogger S. zei...

hahaha!

4:41 p.m.  
Anonymous Jaap zei...

Is Bever Zwerfsport niet zoiets als het zoeken van de clitoris bij een zeer behaarde, veel te dikke hoer (à €10,- per poging)?

9:34 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage