12 maart 2007

Hospiteeravonden en paling. Een stomvervelend epos.

Hospiteeravonden sucken. En niet alleen voor de mensen die komen hospiteren. Ook voor de bewoners is het het equivalent van watertrappelen in een emmer vol paling. Stomme gesprekjes met mensen die zo leuk mogelijk op je over willen komen, en niet praten met mensen die je al kent, want die ken je toch al en vind je toch al de shitbom. En dan vragen ze ook nog naar jouw dagelijkse activiteiten, en als je dan 'ik studeer Nederlands' zegt, zegt er ook nog één: "Oh, maar dat spreek je toch al goed?" Ik zeg: broek, ik zeg: afzakken.
En dan moet je ook nog met je huisgenoten in conclaaf over wie de nieuwe huisgenoten moeten worden. Terwijl je 'Grey's Anatomy' al hebt gemist en dus al een pishumeur hebt. En dat dan uiteindelijk een jaarclubgenoot van twee van je huisgenoten wordt uitgekozen, die wel heel aardig was, maar waardoor je nu wel weer een keer extra jaarclubeten in huis hebt, compleet met ondergezeken toilet en een keuken waarbij de pastasaus tegen de muren aangeplakt zit alsof er een onderwereldfiguur geliquideerd is.
Oké. Nu overdrijf ik. Maar er zullen regels opgesteld worden hoor. Dan moet ik maar door het leven als huis-nazi.

Ik moet wel bekennen dat dit verhaal enigszins gekleurd is door mijn vermoeidheid door de hospiteeravond. Want onze drie nieuwe huisgenoten lijken me prima in orde.

1 reacties:

Blogger Frank zei...

Gaan jouw huisgenoten per 3 tegelijk weg?

9:28 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage