27 maart 2007

It's a beautiful day, the sun is shining and noooooone's ....ik heb witte benen.

Oh, ontluikende lente. Oh. Ik hou van je hoor. Echt. Je maakt dingen in me los waardoor ik ineens het hele oeuvre van Kelis wil downloaden kopen, en het feit dat ik door jou in deze zin het woord 'oeuvre' gebruik maakt je al geweldig. Verder wil ik natuurlijk ook direct een nieuwe zonnebril en bruine benen.
Want, lieve mensen, laten we éven eerlijk tegen elkaar zijn: die bleke kuiten kunnen dus echt niet hè. Ik zag gister een meisje wier kuiten zo groot en wit waren dat je er met gemak een powerpointpresentatie op kon beameren.
Het lijkt me gewoon beter dat je tot, ik zeg maar iets, half mei je blote kuiten alleen showt aan je geliefde, omdat hij of zij toch al met jou is, en van je houdt zoals je bent, tenminste, dat zegt hij of zij, en je verder je kuiten angstvallig voor de buitenwereld verborgen houdt. Want toen ik naar haar kuiten had gekeken bleef ik de hele dag zo'n zonnevlek op mijn netvlies houden. 'Verblind' heet zoiets.
Nog een tip: boek voor de meivakantie, net als ik, een reisje naar Zuid- Frankrijk en laat daar je kuiten bruinen, zodat alleen je broers en aanhang en enkele vage vrienden last hebben van jouw melkflessenkuiten.

(Dit hele verhaal tiepte ik alleen maar om te melden dat ik weer naar Zuid- Frankrijk ga!! Eind april!!! Eat your heart out, bitchezzzzz!!!)

10 reacties:

Anonymous jazzper zei...

/me jaloers

anyhoe, je grote vriend is door het ijs gezakt:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047755.html

enjoy ;)

1:38 p.m.  
Anonymous johan zei...

Tssss, weer naar die Ventoux? Dat doet maar, en wij zitten zometeen zeker weer een week zonder nieuwe posts? Als je broer(s) het nu een week of drie later plannen, kunnen ze met mij meedoen aan dé cyclo over die molshoop :-P.

Mijn kuiten waren trouwens vandaag tijdens mijn eerste korte-broekenrit ook heel erg wit. Met een zonnebril op, leken ze al een stuk bruiner.

En ik snap niet wat er nu zo bijzonder is aan die Matthijs, maar dat geheel terzijde.

7:07 p.m.  
Anonymous Gr.R. zei...

Oeuvre, Nynke, oeuvre...

7:50 p.m.  
Blogger M@rijke zei...

Mee! Mee! Ik pas in de kofferbak in een kartonnen doos en zal niet vervelend zijn. Heus. Heb je je eerste Magnum al gehad?

7:58 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ik zit de eerste week van mei ook vlak bij de ventoux :D!

9:23 p.m.  
Blogger Nynke zei...

@Gr. R.: toen ik het typte dacht ik al: hier klopt iets niet...

Dus bedankt.

10:03 p.m.  
Blogger Michiel zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

1:10 a.m.  
Blogger Michiel zei...

een meisje WIER kuiten...

1:11 a.m.  
Anonymous Johan zei...

Hmmmm, nou: veel plezier dan maar (grumble grumble, moet nog heel lang wachten tot ik vakantie heb)

5:30 p.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

De esthetische waarde van kuiten liggen natuurlijk niet alleen in de mate van witheid. Er is ook wat te zeggen voor slankheid.

Mijn kuiten zijn overigens gebronsd na vier weken Egypte en Jordanië. Eat your heart out. :-P

6:49 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage