15 maart 2007

Je zult hem maar hebben

Nynke vraagt uw aandacht voor het volgende:
Je zult maar de vrouw van Matthijs van Nieuwkerk zijn.

Hoezeer ik hem ook wil bekussen o.i.d., met hem getrouwd zijn lijkt me ieuw. Want beeld je eens in: je man die aanbeden wordt door de gehele vrouwelijke bevolking van Nederland. Wetende dat de esta-kalender met jouw man erop menig keukenprikbord siert. Wetende dat vele Hollandse vrouwen het hoofd van jouw man copy-pasten op het hoofd van hun eigen man als zij met hem de liefde bedrijven. Vrouwen laten een vochtplek op de skai-leren bank achter wanneer ze naar 'De Wereld Draait Door' kijken. En dan bedoel ik niet op maandag!

Getrouwd zijn met de meest begeerde man van Nederland; ik vind het nogal een klus. Je moet niet jaloers aangelegd zijn, in ieder geval. Ik zou van pure jaloezie alle vrouwen op straat tackelen, gewoon omdat de kans bestaat dat ze regelmatig wegdromen bij zijn staccato uitgesproken beginpraatje bij DWDD. En dan bedoel ik met 'wegdromen' iets met 'smerige en seksueel onverantwoorde dingen doen'.

Claudia de Breij zei laatst over hem "Alle vrouwen willen hem en alle mannen willen hem zijn'. En dat wordt verder alleen over Gerard Arninkhof gezegd. Ik bedoel maar.

En dan begin ik niet eens over de vuige aantijgingen die er de afgelopen tijd in de roddelbladen stonden (die ik las toen ik afgelopen zondag bij cafetaria Pang zat te wachten op mijn patatje pinda; maar daarover een andere keer meer). En I knooooooow: je weet nooit wat er waar is van wat ze schrijven in de smerige blaadjes. En ik lees ze ook alleen voor de foto's van de kleinkinderen van Beatrix die aandoenlijk in de sneeuw spelen van het pittoreske Lech, of als ik wil weten hoe het met, bijvoorbeeld, Joke Bruis gaat. Maar toch. Als vrouw van Matthijs van Nieuwkerk zou ik regelmatig mijn vingers in mijn oren stoppen en 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd' zingen om maar niet te horen wat mensen over hem schrijven en wat vrouwen van hem denken.

7 reacties:

Anonymous Meisje zei...

Als Claudia maar van mij blijft!

9:15 p.m.  
Anonymous botte zei...

http://www.karolyeffenberger.com/portraitsbw21.htm

9:57 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik vind het maar een omhooggevallen kwal.

10:30 p.m.  
Anonymous Virginie zei...

En ik niet eens opde hooget zijn van het feit dat hij de meest begeerde man van Nederland is... Dat gaat toch aan mij voorbij...

8:28 p.m.  
Anonymous target zei...

Mathijs van nieuwkerk de meest begeerde man van Nederland?!? En iedere man wil Mathijs van nieuwkerk zijn?!? Wow, jouw fantasie is echt enorm! Maar het kan natuurlijk ook zijn dat het ene jaartje erbij ervoor heeft gezorgddat je wensen ten aanzien van mannen veranderd zijn ;)

7:53 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lees eens de discussie over Matthijs op het Viva-forum(bij Media). Daar wordt de vrouw van Matthijs echt niet vrolijk van.......

10:58 p.m.  
Anonymous iamzero zei...

Ik lees dit stukje op maandagavond met DWDD op de achtergrond, en inderdaad, die vochtplekken zijn er niet op maandag, haha.

8:17 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage