12 maart 2007

Naschrift wat betreft 'rare mensen in de straat'

Ik had het kunnen weten. Nu de zon zich vandaag voor het eerst weer eens flink liet zien, is de troubadour ook weer uit zijn stinkerige hol gekropen om de terrasgangers van het Ledig Erf audiovisueel te verminken. En nog steeds kent hij alleen maar liedjes van Acda en de Munnik, en 'Stil in mij', en nog steeds steekt hij tijdens het spelen heel showerig zijn been in de lucht. Dat wordt wéér een lente en een zomer vervuild door zijn miskend-talent-gekerm en 'Naar Huis' op repeat. En dat is dan ook precies hetgeen je wilt: naar huis. Maar ik hoor hem thuis ook! Door mijn openstaande ramen!
Ik MOET hem monddood maken.

1 reacties:

Anonymous willemijn zei...

of gewoon dood?
(en kom als je daarmee klaar bent even een rondje doen in amsterdam.
hier kruipen ze momenteel namelijk ook weer massaal onder hun tegels vandaan...)

8:37 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage