19 maart 2007

Nynke haar kekke-stukjes-verkiezing

Okee. Even resumerend: we hebben nu deze, deze en het fitness-stukje van gister. En ik zat ook nog met een schuin oog naar deze, deze en deze te kijken.

Moelekmoelekmoelek! Het lijkt een beetje op van al je kinderen zeggen welke je de leukste vindt. Denk ik. Want ik heb natuurlijk geen kinderen, dus misschien weten ouders dat van hun kinderen al lang. Dat mijn moeder nu schaterend achter de computer zit en gilt: "Hayte! Definitely Hayte! Moehoehahahahaha!" En dat ze daarna met haar ijzeren arm haar langharige kat aait, net zoals bij 'Inspector Gadget'.
Het zou zomaar kunnen.

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Trappen!honderdelf!!1!!!

(Zie je wel, Nynke, ook anonieme mensen vinden dat, niet alleen ik, oh sjit)

Martha

2:53 p.m.  
Anonymous Coert zei...

Ja, ode aan mevrouw de Waard had ik een tijdje schalks naar staan kijken. Het maakt niet zo heel erg uit, want met geen van dezen sla je een figuur als een vlag op een modderschuit.

6:37 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ode aan mevrouw de waard!!!!

7:13 p.m.  
Anonymous Jaap (als in broer) zei...

Ik zeg die over Mevrouw de Waard.
Maatschappelijk sterk als het gaat om onze verzorgingsstaat en de staat waarin deze verkeert.

Laat ook de goede kanten van de gezondheidszorg zien.

7:56 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Absoluut Mevrouw de Waard, wat een prachtig, ontroerend verhaaltje. Het raakt.

8:06 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ik vind de trappen, de ex en mevrouw de waard t leukst!
Ik kan niet kiezen!

1:15 a.m.  
Blogger Martha zei...

*zet Ka de slang ogen op*

t
r
a
p
p
e
n

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

11:27 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage