13 maart 2007

Nynke springt even van de klaagmuur

Zo! Ik zat gisteren nogal op de klaagmuur hè! Djiez! Terwijl ik geen reden tot klagen heb! Ik ben gezond, met mijn studie gaat het goed, ik heb leuke vrienden en vriendinnen, de zon schijnt en ik heb iemand die van me hou hou erg van mezelf.
EN!

Ik sta voor het eerst van mijn leven in het bedankrijtje op een cd-hoesje! Woeh! En nog wel van de nieuwe uitgave van 'Six White Russians and a Pink Pussycat' van Room Eleven! Ik heb namelijk een aantal weken geleden op een dinsdagmiddag samen met Dina in het joelgroepje gezeten voor de opnames van een aantal livenummers, die terecht zijn gekomen op de bonus-cd die je er gratis bij krijgt.

We waren een enthousiast joelgroepje en het was geweldig om bij de opnames te zijn. Vervelende, lelijkpratende mensen zouden zeggen dat die onverwachte ontvoering op die dinsdag naar de opnamestudio 'een cadeautje' was, maar daar waag ik me niet aan. Het was tof. En nu sta ik ook nog bij de 'thanks to'. Het vervuld me met trots en mijn borstkas zwelt op.


Dus koopt Hollandsche Waar en schaf die kekke CD aan! En ik beloof dat ik vanaf vandaag weer mijn eigen zonnige zelf zal zijn, compleet met dansende lonely goatherds en een welgemeend "the hills are alive with the sound of music" O.i.d.
O.I.D.!

6 reacties:

Blogger Nynke zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

1:02 p.m.  
Anonymous Joyce zei...

Nu moet ik de cd gewoon NOG een keer kopen.. Eens kijken of ik de versie zonder livenummers nog aan een onwetende kan slijten :) De muziek is wel heerlijk.. Weet je wat ik zet de cd weer op!!

7:35 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik sta op de cd-hoes van Piter Wilkens' cd-maxi-single "Greideroas".

How brilliant is that?

Jaap
(ik heb een hekel aan subscriben omdat ik altijd mijn password vergeet)

8:28 p.m.  
Anonymous Frank zei...

Ik sta in Wiegertjes boek!

9:37 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Djiez, B.H.'s en B.F'ers hier...!

Reageren kan ook via 'other' ipv 'anonymous', J.

4:12 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ik heb ehm, maar zonder jouw live gejoel :D

9:21 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage