05 maart 2007

Oe Blinder! Ik heb een laptop! Het moet niet maller!

Via een ingewikkeld gebruik-je-vakantieuren-ontduik-de-belastingen-wees-even-extra-lief-voor-Jos-van-de-administratie-achtige-constructie heb ik, via mijn werk, nu een nieuwe laptop! Hij is echt heel erg mooi en heeft allemaal handige dingen zoals bijvoorbeeld een ingebouwde webcam. Kijk maaaaaaar!!




Vanaf vandaag kan ik julie dus altijd op de hoogte houden van alle doldwaze avonturen die ik beleef, waar dan ook*. Mijn laptop wijkt nimmer van mijn zijde.

* De WC, het bejaardentehuis, de sportschool etc.

9 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Vrouwen...zucht. Wel vertellen dat ze een nieuwe laptop hebben, maar niet WAT voor een...

We willen brand, model, ram en core speed weten! Inleveren die cijfers!

9:58 p.m.  
Anonymous arne zei...

Wel jammer dat 'gebruik-je-vakantieuren-ontduik-de-belastingen-wees-even-extra-lief-voor-Jos-van-de-administratie-achtige-constructie' niet in de website past. Qua breedte.

10:07 p.m.  
Anonymous arne zei...

En wat is een Blinder?

10:08 p.m.  
Anonymous David zei...

Ik heb photoshop op mijn leptoppie! Wat dacht je ervan dat ik die stip tussen je ogen wegwerk?
;)

11:56 p.m.  
Anonymous jess hall zei...

Mannen... zucht. Vragen om het merk.

2:59 a.m.  
Blogger Martha zei...

Nynke!

Ik zeg wow! Hij is echt mooi en lief en moet zeker en eigenlijk vooral mee naar de sportschool.

Anonymous: Het is een zilverkleurige en daarmee basta

Arne: idd

Arne: Nog minder ziend

David: Die stip hoort daar

Jess: Ze snappen er inderdaad niks van

8:35 a.m.  
Blogger Nynke zei...

'blinder' is een Friese uitdrukking, en betekent zoiets als 'jeumig!'

En Davd...do not touch my stip!!! Het is geen pukkel, het is een moedervlek!!!!!!!!!

Over de laptop: het is een Acer 5633 met 120 GB geheugen, een dvd-brander, draadloos internet, en zo'n mooi glimmend beeldscherm (15 inch, als ik me niet vergis)

Zo.

10:32 a.m.  
Anonymous Jazzper zei...

120GB geheugen? wow.. ik moet het doen met 1024MB aka 1GB. Sterker nog mijn pc zou niet eens verder kunnen dan 4GB ;)

Ik heb wel 360GB harde schijfruimte overigens.

nee flauw, leuke laptop. Ergo, meer blogjes per dag nu?

12:10 p.m.  
Anonymous arne zei...

He, de mijne is ook zilver, en heet daarom, wait for it...

...

...

sylvia.

:/

12:00 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage