05 maart 2007

Wat ik allemaal zag toen ik gisteren de hele dag in mijn portiershok zat:

  • Dree, die galant door het huis zweefde, als ware zij een jonge hinde. Maar dan een jonge hinde met een lichte kater en drie uur slaap.
  • Mevrouw B., die binnenkort met meneer V. schittert in een nieuwe documentaire van Frans Bromet. Mevrouw B. vindt het maar raar dat meneer Bromet mee wil naar de bingo en de Albert Heijn. Ik zeg: dat is gouden TV. Nu al!
  • Een man van de Griekse Kerk (die altijd bij ons koffiedrinken) die de koffiemelk rechtstreeks uit het kannetje dronk. Ill!! Illlllll!!!!!!
  • Hysterische en tevens te dikke Griekse kinderen die chips en cola uit de automaat hadden getrokken en ondertussen tikkertje deden en daarbij een lawaai maakte dat zelfs een gemiddeld bombardement op -ik zeg maar iets- Bagdad, zou overstemmen.
  • Een man in een spijkerpak. Waarmee ik bedoel: een spijkerbroek met bijpassende spijkerblouse. Waar vind je zoiets nog? In herhalingen van Baantjer (Victor Reinier) of herhalingen van Waku Waku (Rob Fruithof OMG!), maar verder? Nergens, zeg ik je.
  • Meneer en mevrouw Z., die allebei een beetje doof worden maar dit weigeren toe te geven, waardoor men getuige kan -nee, moet- zijn van hun boeiende dialogen die alleen in capslock natuurgetrouw weer te geven zijn, zoals: "EEN GEVULDE KOEK!!! WIL JE EEN GEVULDE KOEK???? WAT IS DAT???? DAT IS EEN GE-VUL-DE KOEK???? WAT IS IE BLEEK!! JAHAAAAA! MAAR WIL JE EEN GEVULDE KOEK????? DOE MIJ MAAR EEN GEVULDE KOEK DAN!!!!
  • Mevrouw U., die me opbelde en wanhopig zuchtte "Met Wimmie. Ik vervéééél me zo!"
  • Mevrouw D., die tegen Dree zei: "En waren er nog leuke mannen in de Tivoli?" Dree: "Nee." Mevrouw D.: "Nou ja!!!! Zonde van je zeven euro entree!"

Oh. Als ik niet met bejaarden zou werken zou ik werkelijk niet weten hoe ik dit log zou moeten vullen.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage