11 april 2007

The knight in shining armour

Het leukste aan **** blijkt haar vriendje. Die kwam namelijk op zijn witte paard mijn mailbox ingegaloppeerd en trok mij aan mijn oor en porde met zijn zwaard tegen mijn borstkas over de berichtgeving aangaande zijn vriendin. En zo hoort het ook; daarvoor is hij haar vriend. Ze kan namelijk wel goed dansen, volgens de vriend. En ze is ook heel erg lief en aardig. "Ja dûh" dacht ik, en hoorde daarbij duidelijk mijn ogen in hun kassen rollen. En wat ze tegen mij zei, dat was dus een grapje. Of, zoals de vriend het zei: "[...]enigszins harde onverwachte grapjes, maar dat is nou wat je noemt humor." Ja, nou ja, ik heb ook niet zoveel verstand van humor, dus het kan zijn dat ik de clue even gemist heb. Dat kan.
Maar enfin, ik heb de vriend even geschreven dat zijn vriendin mij met haar uitspraken nogal in de gordijnen heeft gejaagd en dat ik, wanneer zoiets gebeurt, als een Don Vito Corleone (het lijkt mij dat iemand in de comments hier wel even een passend grapje bij kan maken...) kan reageren en daar dan ook geen spijt van heb.

Wat mij betreft was dit de laatste berichtgeving aangaande ****

Doeiiii! Morgen weer iets leuks! Er lag namelijk gister een vreemde man in mijn bed!!!! Nou! Als dat geen sappig verhaal wordt...

14 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Vreemde man in je bed?!?!?! Frtel! X Grietje

10:22 a.m.  
Blogger Martha zei...

Ja, Grietje, en ik was er bij en keek ernaar, wat zeg je me daar van??

10:31 a.m.  
Blogger Martha zei...

EN

Ik zou graag de Don Corleone grap maken, maar ik snap die films dus niet.


...

Er rennen nl. gewurgde mensen in rond en dat gaat mijn pet te boven, TEBOVEN!!!

10:33 a.m.  
Anonymous Davide zei...

Bij een Don Vito Corleone verwacht ik eerder een paardenhoofd in bed dan een vreemde man :|

11:55 a.m.  
Blogger Nynke zei...

Naar dat grapje zocht ik! Dank!

11:56 a.m.  
Anonymous jazzper zei...

je zal nynke maar regelen. Voor je het weet (om precies te zijn de day after) ben je al gepubliceerd met naam en toenaam (oh nee dat nog niet). Verder ben je te blond voor een Don Corleone (letterlijk dan he).

1:24 p.m.  
Anonymous roosje zei...

volgens mij zijn er een paar postjes verdwenen...

4:56 p.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

F***, het paardenhoofdgrapje is al gemaakt.

Maar..., het paardenhoofd in kwestie was toch van een vrouw?

5:05 p.m.  
Anonymous Pastasalade zei...

Nyn, ik (anoniem als ik zijn mag, je weet t wel, eierkoek-chocolade) wil toch wel even zeggen dat ik het verdomd kut vind dat je persvrijheid zo ingebonden wordt.
Ik zal er nog wel eens een sprookje over schrijven (HINT)

1:17 a.m.  
Anonymous Gr.R. zei...

Bovendien en tenslotte, er is nog nooit iemand dood gegaan aan een goede karaktermoord...

1:24 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

maar als het gewoon niet waar is heeft het weinig zin. punt.

12:01 p.m.  
Blogger Martha zei...

Dat je hier blijkbaar echt niks van geleerd hebt, verbaast me.

1:27 p.m.  
Blogger Sanne zei...

ene R heeft het bericht nog in cache en das maar goe ook want ik had het gewoon nog niet gelezen oeieoeioeioeiej

2:38 p.m.  
Blogger Sanne zei...

ik had m zelf ook nog in 'kasje' ik moest lachen, dat spreek voor zich. waarom was jij niet bij mij afgelopen week?

2:41 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage