03 april 2007

Oh, je hoeft toch niet met jezelf te spelen (maar dat mág natuurlijk wel, zorg er alleen voor dat wij het niet merken)

Even een uitleg van de situatie: Mijn vader (59, en ziet er ook gewoon uit als 59. Een knappe man van 59, maar toch: 59) bracht mij (net 22, en zie er ook niet verschrikkelijk ouder uit. Ik ben geweigerd voor de nieuwe Dove Pro Age- reclame, dus dan weet je het wel) zondagavond op de trein. We liepen het perron van station Grou-Jirnsum op en naderden een groepje meisjes op een bankje:

Meisje: "Tsja, op een oude fiets moet je het leren.."

Mijn vader en ik barstten uit in een vocale potpourri van 'wèh?', "huh?', 'wat?' en tenslotte 'whahahahaha!' Die kon mijn vader maar mooi in zijn zak stoppen! Ik, daarentegen, lijk dus vergeleken te worden met Anna Nicole Smith.
:(

4 reacties:

Anonymous Arnoud B. zei...

Is je vader zo rijk dan?

3:51 p.m.  
Blogger Roos zei...

Ik kijk vol verlangen uit naar het verslag van deze heug'lijke avond bij Geert. Tjonge, echt, geef mij een pook en ik veroorzaak met dat tentamen een grootschalig bloedbad! (En heus, zo geweldadig ben ik niet. Echt niet.)

10:13 p.m.  
Anonymous Johan zei...

@roos: ik mag hopen dat je je eigen reactie zelf wel snapt?

2:22 p.m.  
Anonymous Anders zei...

Grou-Jirnsum...
waar hebben we 't over ?
Ik zou me er maar niet druk om maken...

12:13 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage