24 april 2007

Viva-lezend Nederland gooit schaterlachend haar BH in de lucht: Chris Zegers is weer vrijgezel.

Want als nu.nl/achterklap het zegt, dan is het waar. Ik behandel die site zo 'n beetje als de stenen tafelen, dus spreek me niet tegen jah!

Ik heb niet zoveel met die knul, maar afijn. Voor de rest van vrouwelijk Nederland is het een hele verademing, natuurlijk.
En voor alle mannen die toe durven geven dat ze ooit ook 'Hart in Actie' keken: "Alleen omdat mijn vrouw het perse wilde kijken hoor. Ik kijk zelf liever darts. Maar die Wendy is wel een aardige meid."
Jaja, en ondertussen tijdens de echtelijke seks het hoofd van Wendy op het hoofd van je eigen vrouw copy-pasten, hè!
Maar één troost: zij copy-paste waarschijnlijk het hoofd van Chris op jouw hoofd.
Pff...leer mij de echtelijke sponde kennen.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Dit belangrijke nieuwsfeit werd bij SBS6-shownieuws bevestigd, dus dan is het zeker waar!
Yvonne

10:38 a.m.  
Anonymous J zei...

Ik kan me niet voorstellen dat, àls je tijdens een vrijpartij dan toch iets van Chris Zegers zou willen copy-pasten op je geliefde, je voor zijn hoofd zou kiezen..

4:49 p.m.  
Anonymous oare J. weest wel! zei...

Ahum. Boppesteande bin ik net hjer!

10:42 p.m.  
Blogger Sanne zei...

ik heb hem in het glazen huis van 3fm gezien en ik vond het nogal een dwerg, kwa lengte, maar desalniettemin ben ik blij dat hij weer beschikbaar is. of trouwens.. misschien ook niet.. Zijn ze vijandig uitelkaar, pieste hij naast de pot, zij? hadden ze kinderen? ik zou vaker shownieuws moeten kijken

4:29 p.m.  
Anonymous j zei...

...translation? Anyone?

8:05 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage