25 mei 2007

Drie weetjes over Gordeldieren

Zomaar, voor u. Met dank aan Timme, die hard op weg is één van mijn favoriete mannen aller tijden te worden. En so you know: hij gaat binnenkort naar Ghana (met een beroemde Nederlandse schrijvert, maar dat terzijde), en begint daarom het weblog wegaannaghana.blogspot.com, alleen is hij het zelf niet zo eens met de titel. Hmpfr.
Maar dus: Drie weetjes over gordeldieren:

  1. Gordeldieren zijn altijd zwanger van vier kinderen tegelijk.
  2. Gordeldieren zijn, naast mensen -want dat zijn tenslotte ook een soort van dieren-, de enige dieren die lepra kunnen krijgen.
  3. Het Gordeldier is het staatssymbool van de staat Texas.
En zeg nou zelf: dit allemaal wetende verrijkt je leven toch? Significant!

8 reacties:

Anonymous Celia zei...

Hopelijk houdt hij het langer uit met Schrijvert dan Aaf Brandt Corstius destijds (die kwam na drie dagen gillend terug uit Nieuw Jork) - maareh, veel succes. En niemand die na een presentatie zo bemoedigend en geruststellend een "prima"-gebaar kan maken als Timme. Driewerf klokkengelui voor Timme dus!

8:24 a.m.  
Anonymous Coert zei...

...Show me the way to Armadillo...

9:38 a.m.  
Anonymous Johan zei...

Ik vind het in ieder geval leuke en interessante weetjes.

10:55 a.m.  
Blogger Martha zei...

Er is ook iets met de genen of het bloed ofzo van die beesten. M. heeft mij dat ooit verteld, en ik zou t hem graag vragen, maar hij is een lakse zwerrie qua het mij-(terug)bellen, terwijl ik heel aardig & belangstellend ben geweest aangaande zijn tentamen deze week, en ik heb daar dus genoeg van, en denk dus van ik ga lekker in mijn eentje '24' kijken en dan alles verklappen als ik dan weer samen met hem kijk. HAHA.

11:16 a.m.  
Blogger Kasper zei...

Wat valt er in Godsnaam in te brengen tegen wegaannaghana?!

1:59 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Hoe kun je nou áltijd zwanger zijn???

5:14 p.m.  
Anonymous Thom zei...

...en van kinderen nog wel... :-S

5:16 p.m.  
Anonymous iamzero zei...

@kasper: weghanaghana?

12:22 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage