15 mei 2007

Eééééven een paar dingetjes rechtzetten

IK BEN GEEEEEEEEEN MOOI-WEER-AJAX-FAN!!!
Ik heb al sinds '96 een Ajax-nachthemd waar ik het afgelopen weekend nog in geslapen heb. Het is misschien niet heel erg seksie, maar het heeft wel mooi geholpen!
Trouwens, als je vanaf een afstandje door je wimperharen heen naar mijn nachthemd kijkt, zie je Frank Rijkaard de cup met de grote oren vasthouden. Als dat geen clubliefde is, weet ik het ook niet meer.

En:

Ik heb ooit inderdaad een minnaar gehad. Een ietwat gezette, blonde jongen die Alex heette. Ik leerde hem kennen doordat we op Koninginnedag tegelijkertijd in hetzelfde stuk koek hapten. Hij zou ter zijner tijd zijn moeder opvolgen in het familiebedrijf. Hij deed ook iets met watermanagement. En hij was getrouwd met een allochtoon. Het is tussen ons niets geworden -waarom laat ik liever even in het midden- en sindsdien heb ik de getrouwde man afgezworen.

4 reacties:

Anonymous Celia zei...

Föhnde zijn moeder haar haar...?

5:17 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

en heeft die alex die cup met de grote oren mogen.... ???
;-)
2ldmoe/b

6:13 p.m.  
Anonymous iamzero zei...

Alex... die is toch van PSV?

6:31 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Alex heeft alleen mijn kleine, verfijnde, poezelige oren vast mogen houden...

9:27 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage