22 mei 2007

Hooi

Ja hooi.
Daar ben ik weer.
Eventjes dan, want ik heb het een beetje druk. Vandaar dat ik nu ook in de bieb zit.
Maar even een kleine update dan:
Het Basketballtoernooi was geweldig, ook al hebben we maar één wedstrijd gewonnen omdat de tegenstander niet op kwam dagen. Minor detail. Verder is mijn vinger een soort van gekneusd door een ruwe aanvaring met een potige Zweedse. Hij is een beetje geknakt, maar ik hoop dat ie voor het eind van de week weer in zijn normale stand is teruggeknakt, want anders moet ik me denk ik zorgen gaan maken.
Met mijn slanke lijn gaat het denderend bergafwaarts. Want ook al heb ik veel gesport, ik heb ook gesnackt alsof er geen ander voedsel op de wereld te krijgen was. Maar als u mij ziet, kijk dan niet te nadrukkelijk naar mijn vetjes. Ik weet het zelf ook heus wel. Zeg maar gewoon dat ik er 'gezond' uitzie. Maar ik las net dat Vandenb ook met de kilo's aan het worstelen is, dus ik sta hier niet alleen in, geloof ik.
Lieve allemaal, binnenkort ga ik weer eens echt van je tieperdetiep, maar nu moet ik toch écht met mijn presentatie van donderdag in de weer.
Eén geluk: jullie hoeven nu niet meer tegen een naakte David Hasselhoff aan te kijken.

1 reacties:

Anonymous roosje zei...

waarvoor dank...

6:22 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage