26 mei 2007

Een pakketje schroot met een dun laagje chroom.

Het stond in de Elle, in de Sp!ts en in de Telegraaf: mannen houden niet van vrouwen met humor. Dat heeft iets te maken met dominantie. Humor wordt daarmee geassocieerd, en mannen zouden in een relatie zelf graag de dominante factor willen zijn.
Mannen houden niet van vrouwen met humor.
Toen ik dat las moest ik toch even slikken.
Niet dat ik mezelf nu zo'n dijenkletser vind, maar toch. De lachers zijn regelmatig op mijn hand. En ik heb dat nodig.
Maar nu blijkt dat ik al die mopjes beter achterwege kan laten, teneinde een metgezel aan mijn zijde te vinden.
Ik zeg: Mannen van Nederland, pak dit niet van me af.
Zonder mijn grapjes ben ik niks.
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
Ben ik een apatisch voor zich uitstarend wicht.
Onzeker ook.
Stilletjes.
Veel blond haar en tiet, verder niets.
Lieve mannen van Nederland, doe me dat niet aan.
Ik ben mijn grapjes zo hard nodig.
Zonder hen ben ik maar een halve Nynke.

Ik ga er dus voor mijn eigen gemoedsrust maar vanuit dat de ondervraagden mannen allemaal hele kleine piemeltjes hebben.
Hà!

9 reacties:

Anonymous iamzero zei...

Dat van dat blonde haar en tiet had je er beter niet bij kunnen zeggen, want ik ben bang dat de ondervraagden daar nu juist wel van houden.

10:26 p.m.  
Anonymous Coert zei...

Tja, mannen hebben geen gevoel voor humor.

10:30 p.m.  
Anonymous Marijke zei...

Of die mannen hebben een kleine piemel EN een vrouw die heel lelijk lacht als ze een grapje maakt. Die piemel schrikt dan ook nog eens als ze weer eens WHOEEHAHAAAA (met scheve mond en Bonfire-looks incl. gehinnik na de tijd) doet, waardoor het er niet beter op wordt. Daarom houden die mannen niet van grapjes. Zo zit het.

6:23 a.m.  
Anonymous Jazzper zei...

"nodig zijn" is zoooo Noord-Nederlands. Je zegt er nog net geen ",ja" of ",nou" achter ;)

Wat moet je trouwens in vredesnaam met een vrouw zonder humor. Als ze de humor niet eens in kan zien van de afwas doen of stofzuigen houd je het echt geen 60 uit met je partner ;)

9:49 a.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

Zijn de mannen die hier komen dan representatief voor heel Nederland? Dat is even slikken.

Oh wacht, je maakte natuurlijk een grapje. Gelukkig. Zo ken ik je weer.

10:40 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hahaha

6:38 p.m.  
Anonymous Johan zei...

Ik lach graag (ook met vrouwen)

12:13 p.m.  
Anonymous claver zei...

ik denk dat ik dit stukje stiekem moet koopiejeren en op mijn eigen log moet zetten. en dan verander ik dat blond haar goon in bruin.
dat valt heus niemand op.

Niet dat ik dan ineens wel een halve Nynke ben, maar deaar gaat het nou even niet om, ja!
Want verder klopt het. Dus.

3:49 p.m.  
Blogger Capt. Corsaire zei...

Vrouwen zònder humor, da's pas erg!

10:20 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage