05 mei 2007

Ja hoi, daar ben ik weer!

Ik ga dit weekend even broeden op een mooi stukje over Frankrijk, want het was de shitbom!
Dus dit weekend krijgen jullie antwoord op de volgende prangende vragen:
  1. Wat doet Karel Aalbers tegenwoordig?
  2. Wat staat er in de koelkast?
  3. Wat volgt er na 'ssssssssssssssssssssssss'?
  4. Wat moet je vooral NIET doen als je lepeltje-lepeltje ligt?
  5. Wat voor belangrijks stond er op het hemd van Jaap DJ?
  6. Wat kun je het beste doen terwijl je de Esta zit te lezen?
  7. Wat is er allemaal mis met nutella?
  8. Hoe smaken Gaylord-mueslirepen?
  9. Wat hadden Bas en Nynke NIET allebei meegenomen naar Carpentras?
  10. Wat is het verschil tussen een Groninger en een Belg?
U hoort dus nog van mij. Tot die tijd moet u het even doen met deze bijna-groepsfoto, die ik maakte met mijn webcam. De jongens waren aan het afwassen en wij draaiden keihard 'Shenkie' van De Jeugd van Tegenwoordig...en wat dat bij mensen losmaakt hè.


4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Gelukkig! Je bent er weer! O, ik betrapte me er elke dag weer op dat ik naar www.nynke.nl.nu surfte, om dan te denken: fin de siec...o ja, ze is nog in Frankrijk! We hearre! X Grietje

7:18 p.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

Bienvenue!

5:10 p.m.  
Anonymous Johan zei...

Dat van die Groninger en die Belg ben ik wel heel nieuwsgierig naar. Als Groninger zijnde.

2:03 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

en ik als belg zijnde - kunnen johan en ik dat daarna nog eens uitproberen....
groet, 2ldmoe/b

3:01 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage