15 mei 2007

Oehoewoeoooooooow!

Oehoewoeoooooooooow!
Ik zit nu op mijn werk, op de computer van de receptionistes, een stukje aan jullie te tiepen!
Terwijl Robby, mijn baas, nog duidelijk heeft gezegd dat je met deze computer alléén de portiersmail mag checken!
Maar wat Robby niet weet is dat wij het internet voor de gebruiker 'portier' steeds opnieuw in moeten stellen, waardoor je surfgegevens steeds verloren gaan. Een goed iets.
Vandaar dat ik nu gewoon

Tiet
Kont
Poep

kan tiepen, zonder dat ze dat in de surfgeschiedenis van de computer kunnen bekijken! Hà! Dus gewoon, om het af te leren:

Tiet
Kont
Poep

En, wie het waagt dit aan mijn baas te vertellen: ik kom je achterna met een opgerolde krant om je een flink pak rammel te geven. En daarbij zal ik ook nog 'If you don't know me by now' van Simply Red zingen, als extra marteling. Dat zal je leren!
Je bent dus gewaarschuwd...
Poep.
Hihi.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

"geplaatst door Nynke op 21:16" - nu ook weer niet gaan overdrijven qua genot hè.
21u16 ? dan zitten wij al aan onze tweede fles fransche wijn....
2ldmoe/b

8:25 a.m.  
Anonymous jazzper zei...

mag ik je er op wijzen dat het volgende "LINDA." nummer de titel "MATTHIJS." draagt? Zie de sp!ts. Doe er je voordeel mee ;)

9:28 a.m.  
Anonymous Coert zei...

Bef
Lul
Aars

:)

12:48 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Als dit de Ken-je-Nynke-quiz was, dan had ik Nynke niet herkend :S

7:13 p.m.  
Anonymous iamzero zei...

Poep, lach er maar om. Als het door je drinkwater stroomt, piep je wel anders.

10:45 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage