21 juni 2007

Dingen van de afgelopen dagen

- Ik heb een nieuwe telefoon, en ik zal beloven deze niet stuk te laten vallen op de keukenvloer in mijn ouderlijk huis. Voor de nerds: het is een Sony Ericsson K800i en hij heeft een kek cameraatje waarmee ik nog kekkere foto's kan maken van bijvoorbeeld bejaarden of de vieze vaat.
- Ik ben dus verliefd, op een jongen die liedjes van Lisa Stansfield voor me zingt. En meer zoek ik ook niet in een man, moet ik zeggen.
- Gister zei ik op mijn werk: "Goh Gea, wat een leuke broek heb je aan." en daarna braakte ik stante pede mijn ingewanden uit, omdat mijn lichaam zoveel hypocrisie gewoon niet kan handelen.
- D.A.N.C.E. van Justice is gewoon een shitbommerig liedje.
- Jongens uit Telecomwinkels zijn eigenlijk net zo erg als jongens van de Mediamarkt. Volgens mij krijgen zij gezamelijke cursussen aangaande het omgaan met jonge, vrouwelijke klanten. En dat ze dan van die powerpointpresentaties te zien krijgen met daarop tips als:
  • Als er een mevrouwtje de zaak binnenkomt mag je best de aanspreektitel 'mevrouwtje' gebruiken
  • Draag dat overhemd met trots en laat je borstkas daarbij opzwellen! Be dajmn proud op jouw bedrijf!
  • Laat de zin "Ericsson heeft gewoon de beste camera's, dat is een feit" uit je mond komen alsof je zegt: "de Matthauspassion is een meesterwerk; elke keer als ik em beluister hoor ik weer andere maat- en toonsoortwisselingen."
  • Vergeet bij die vorige zin vooral ook niet de gespeelde nonchalance en dat je daarbij een beetje tegen de toonbank aanleunt.
  • Maak stomme, voorspelbare grappen en deins niet terug als de klant bij het horen van je grappen theatraal met haar ogen rolt.

5 reacties:

Anonymous Jelte zei...

Waarom heb je nou "mijn" telefoon gehaald;)

Nu kunnen we wel beeldbellen!

4:17 p.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

Tja, maar ff voor de goede orde: je bent dus wel in die verkooppraatjes getuind?

12:51 a.m.  
Anonymous Coert zei...

"If I could change the world, I wouldn't change a single thing", vond ik toch altijd een beetje kortzichtig van de Lisa. Maar leuk dat er weer wat gebeurd op je matras! :)

9:39 a.m.  
Blogger TSH zei...

niet te vertrouwen zeg ik je

1:59 a.m.  
Anonymous Jazzper zei...

Ik beheers die jongerentaal niet zo, maar shitbommerig is vast niet positief. Heb je hun hele CD al eens geluisterd? Beetje aan de neurotische kant, maar staan nog best aardige werkjes tussen. Verder wel een cool telefoontje. Niet kwijtraken!

11:44 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage