26 juni 2007

Een 'omg' is hier wel op zijn plaats.

Ik zou jullie vandaag dus de clip 'Get it on tonite' van Montell Jordan laten zien. Dat was die hitsige neger die in zijn koelkast een potje staat te zingen. Nou ja, hij hangt op een gegeven moment met zijn hoofd in de koelkast, maar soit. Maar op youtube hebben ze dat laatste stukje weggelaten, waarop hij dan "my baby's stressin' me" en daarna "pwedop pwedop" zingt. Het mooiste stukje van de clip. Dat kon gewoon niet ontbreken. De hele clip leunt namelijk zwaar op dat laatste stukje. Exit Montell dus.
Toen dacht ik: die ene clip van Badly Drawn Boy, met Joan Collins. Die is ook (L). 'Pissing in the wind' heet'ie trouwens. Maar toen ik die opzocht op youtube vond ik dit. Ik wilde het u niet onthouden. Het is namelijk ZO mooi. Laten we hier dan maar gewoon een Zomergasten- week van maken. Al het moois dat youtube te bieden heeft. Op dinsdag: Krystle en Alexis uit Dynasty hebben een catfight waar zelfs paspoparmen bij aan te pas komen.

2 reacties:

Blogger Martha zei...

WAAAAAAAAAhahaha!

Zullen zij ook een keer zo vechten? Of een feest geven met als thema dit filmpje?

12:02 p.m.  
Anonymous Freia zei...

En dat iedereen dan met kapot getrokken pruiken met nepnagels erin moet komen. En een bloedneus!
Bel de Lotus Vereniging!

9:09 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage