09 juni 2007

Liefde in tijden van kapotte vinger II

Ja, Nynke hier, typend met twee wijsvingers, want die zijn ongedeerd gebleven.
Wat dus het mooiste is: over twee weken moet ik weer naar McDiak. Heul leuk natuurlijk, alleen kan ik niet naar hem luisteren. Althans, ik luister wel, maar ik luister niet begrijpend. Ik pay geen attention. Hij zei woensdag bijvoorbeeld: "Ik heb twee pinnetjes in je vinger gezet, vlak onder de huid..." En het enige dat ik hoorde was ' Your my first, my last, my everything' van Barry White. En dan dat begin dus, zo van "Tu-duh tu-duh tuh We've got it together babe tu-duh tu-duh". Dus eigenlijk weet ik totaal niet wat hij allemaal met me heeft gedaan, daar in de ok. Hij had zo iets heel onzedelijks kunnen doen. Had gekund. En dat z'n ok-jasje dan een beetje loshing en....De gedachte alleen al geeft me weke knieën.
Ik heb iemand nodig die namens mij met de chirurg praat.
Dus: als er een stabiel en goed begrijpend luisterend iemand over twee weken mee wil naar mijn knappe, hunkerige, zo van een Bouquetromankaft afgevallen, goed gebekte, goede kont hebbende chirurg, dan zou dat fijn zijn. Opstellen in rijen van tien graag.

5 reacties:

Blogger bladergroen zei...

Joehoe! Bij deze sta ik vooraan!

4:34 p.m.  
Anonymous Danielle zei...

Als je echt een iemand nodig hebt die niet week wordt van McDiak: kies mij! Mannen doen me niks! ;)

6:22 p.m.  
Anonymous Jaap (die van Jazzper z'n pa) zei...

Even duizendpotenvingeren:

Het is: "You're my first..." van Barry White, die ook voorkomt in dat liedje van de Bloodhound Gang, Fire Water Burn.

10:56 p.m.  
Blogger Jazzper zei...

hee, wil je mijn naam niet in 1 zin met Barry White noemen? ;)

3:34 p.m.  
Blogger Marieke zei...

Nou Nynke, als ok medewerkster van deze McDiak dokter geef jij me toch wel een geheel andere kijk op hem. Toch eens beter op zijn derriere letten dus ! Wellicht weet je niet meer dat je je log genoemd hebt op de ok maar ik heb 'm onthouden en ik zal McDiak woensdag vragen je rustig te benaderen ! Sterkte met je vinger en wees maar jaloers op me want ik mag hem minstens een keer per week in zijn bouquetreeks bruine smachtende ogen kijken, jaha altijd baas boven baas !

11:23 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage