08 juni 2007

Liefde in tijden van kapotte vinger

Ik leef nog hoor. Ik kan alleen maar met één hand tiepen, dus u snapt dat dat nu niet mijn favoriete bezigheid is.
Dokter McDiak (want omg ik had echt de knapste dokter ever! Hij leek echt van het kaft van een Bouquetroman afgevallen te zijn. Alleen zag je bij hem niet zijn tepels door z'n blouse schijnen, maar toch.) heeft twee pinnetjes in mijn vinger gezet, die er over twee weken weer uitmogen. En zondag mag het drukverband er al af, dus dan kan ik waarsch. al beter tiepen. Krijgt u dan een uitgebreider verhaal van me.

Ik ben er dus nog, maar hier even niet. Later, bitchez!

4 reacties:

Anonymous Maeb zei...

net te laat voor de mis-verkiezing

12:17 p.m.  
Blogger bladergroen zei...

Oooh, je hebt wat gemist gisteren.... kijk maar even op mijn blog als je interesse hebt!

2:13 p.m.  
Blogger Martha zei...

Mag ik mee naar McDiak als ze de slagpennen er uit gaan halen?

En mag ik dan ook je decolete lenen? (En dan ook een shirtje van jou, want de mijnes pas ik niet meer als ik jouw decolete heb geleend.)

;* (kus) Martha

2:24 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Prachtige titel!

(Voor de cultuurbarbaren onder ons: allusie op 'Liefde in Tijden van Cholera' van Gabriel Garcia Márquez)

3:30 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage