08 juni 2007

Martha hier!

OK.

Dit is geen vijandige overname van Nynkes log, ik zou niet durven zeg.

Ze kan gewoon niet zo lekker typen, want haar hand ziet eruit als 4 normale vingers en 1 banaan in verband.

Ik dacht, als jullie alle 450 (zoveel mensen lezen Nynke dagelijks; ik zeg restecPA) je kleffe bips naar binnen slepen om Nynkes log om het kwartier te checken en heel de tijd niks lezen, dan is dat ook niet echt heel fijn, als je daar dan steeds niks vindt, dusssssssssss… (Met dit weer kan je overigens echt beter buiten blijven en aardbeiencornetto’s eten, maar soit.)

Maar Nynke maakt t nu weer best goed. De afgelopen dagen zat ze in een soort pino-bed op haar kamer, met kussentjes en soesjes en water en ook al deed de vinger rotte pijn, ze klaagde niet. (Mede met dank aan de paardenpijnstillers die een huisgenootje van ons achterover had gedrukt, maar hee, ga jij bikini’s passen in het hok zonder sfeerlicht?? Nou?? Ik wou al zeggen.)

En het verhaal over McDiak is trouwens waar!! Ik twijfelde eerst zelf even want 1) ze had een roesje gehad tijdens de operatie en ik weet niet wat dat met je doet en 2) ik was jaloers. Maar Markje bevestigde het verhaal van Nynke en als iemand met beide benen stevig op de grond staat… Markje maakte het zelfs nog een slagje erger, ze zei “ Hij deed Thies verbleken” en Thies is dus onze alom gekoesterde oud-huisgenoot en legendarisch knappe xxx-treem lekkere dokter. (Volgens mij baalde Markje er zelfs van dat ze zichzelf laatst niet wat erger in haar neus had gezaagd, laatst, want dan had ze m misschien wel zelf ontdekt.)

Maar over Nynke. Ze is dus wel wel soort van out en about, maar ijsjes (van IJs en Zopie) dragen wel in hoge mate bij aan haar herstel, dus hoe meer ijs, hoe eerder zij hier weer terug is. Je weet dus wat je te doen staat.

9 reacties:

Blogger TSH zei...

Ik kan de naam Martha niet meer horen. Dan moet ik direct aan trouwringen denken.

6:15 p.m.  
Anonymous Jazzper zei...

450 bezoekers! wtf?! ik dacht al dat dat bloggen een incestieus gebeuren was. Ik was al ontstemd dat mijn pa laatst zei dat hij hoorde dat ik het blog van het zusje van Jaap las (ja zo klein is het wereldje mensen). Doet me deugd. Voel ik me net iets meer anoniem ;)

verder succes/sterkte met je kwetsuur

10:48 p.m.  
Anonymous Jazzper zei...

overigens meldde hij ook dat dezelde Jaap er toch wel erg hard afgereden werd in de heuvels ;)

10:49 p.m.  
Blogger Martha zei...

Tsh; dat is een zeer ongewoon Pavlov-iets, laat je nakijken.

8:56 a.m.  
Anonymous Jelte zei...

Ander lettertyp?

Hey Martha...!

12:47 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

@Jazzper

Welke heuvels?
Limburgs mooiste was tot 4 heuvels voor het einde één grote zegenreeks van mijn kant!!!

...totdat ik kramp kreeg...

10:53 p.m.  
Blogger Jazzper zei...

eh ja in Frankrijk toch?
Hoever is Kees eigenlijk met de plannen voor de Ventoux ;)

3:33 p.m.  
Anonymous Marijke zei...

Twee vingers in de lucht come on! `Wat zou je doen ... als er nooit meer een dokter zou zijhijn´.... Ik zeg: vraag die dokter of ie misschien een personal assistent nodig heeft. Kun je co-boodschappen bij 'm lopen en ondertussen stiekem zoenen in de kelder...

5:28 p.m.  
Anonymous Jaap zei...

Kees gaat mee naar de Alpen. Alpe D'Huez en de Galibier sowieso. Ook nog plannen?

11:27 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage