20 juni 2007

Sorriesorriesorrie, menschen.

Ik verwaarloos jullie een beetje. Waren jullie allen tamagotchi's geweest dan lagen jullie nu sipkijkend in jullie eigen poep te rollen, luid kermend. Maar gelukkig zijn jullie geen tamagotchi's, en ik hoop sowieso dat jullie niet in jullie eigen poep hoeven te rollen.
Maar ach, moeten jullie weten, ik heb het ook zó druk! Ik wil namelijk graag op 30 augustus mijn bachelorpapiertje ophalen uit het Academiegebouw, en daar moet het één en ander voor gebeuren.
Verder heb ik het vooral druk met verliefd zijn (maar echt), op de bejaarden passen en het gehaast mueslibollen in mijn mond proppen als substiuut voor 'ontbijt', danwel 'lunsj', danwel 'dienéé'.

Eén grappige -nou ja, grappige- anekdote: vandaag schreeuwde een bejaarde mij toe: "Ben je zwanger?" Ik lachte satanisch als een boer, wat zeg ik: als een hele katholieke tuindersfamilie met kiespijn en riep dat het aan het model van het shirtje lag. Zowel Emmy van de activiteitenbegeleiding als Paula van de receptie beaamde dit. Daarna fluisterde ik 'incontinente kutbitsj' naar de bejaarde en spuugde in haar warme maaltijd. Zo.

4 reacties:

Anonymous iamzero zei...

Je moest spugen... je bent toch niet zwanger?

10:00 p.m.  
Blogger Gr.R. zei...

Namen en rugnummers willen we! Zo makkelijk kom je hier niet mee weg....

1:23 a.m.  
Blogger karin zei...

Had je net gegeten? Krijg je weleens 'buik' van.

10:32 a.m.  
Anonymous Jaap G. zei...

Of heel veel vlinders...

11:23 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage