13 juni 2007

Tittyfukkin kraist

DJIEZ!!!!
Hier Nynke, live vanuit het bejaardentehuis, alwaar iedereen zich tot het uiterste aan het inspannen is om haar van haar schoolwerk af te houden.

Zo...even terug in de personale vertelsituatie.
Meestal zegt men op mijn werk: "Lieve Nyn, je hoeft vandaag niets te doen. Neem gewoon de telefoon op, en als die niet gaat kun je wat ons betreft wel je wimperharen uit gaan trekken."
Heerlijk is dat, want dan kan ik dus gewoon onder werktijd de LINDA. gaan lezen, of stiekem gaan internetten. Of dingen voor mijn studie doen, zoals ik vandaag wilde.

Timme en ik moeten morgen namelijk een soort van nota inleveren, en we zitten allebei met samengeknepen billen of het allemaal wel goed komt. Niet dat we aan onze intelligentie twijfelen. Ach neen, komaan. Maar de docent, S. Mulders heeft nogal great expectations. Vandaar de samengeknepen billen, en de smsjes over en weer met teksten als 'ik moet huilen' en 'ik zie het niet meer zitten' en 'neem jij mandarijnen* mee'.

Enfin, ik zou dus van alles goed vanavond, maar ineens moest ik van Gea een half telefoonboek kopiëren, en van Ellen zestienhonderd brieven vouwen, in enveloppen stoppen en de brieven dichtplakken met die rare stift met die natte snor erop. Zodat je niet hoeft te likken. Terwijl het mij toch zo enig lijkt dat men een brief op de mat krijgt die een beetje naar mij smaakt, en naar babi pangang en bokkenpootjes. Maar, veel werk dus. En op andere dagen doe ik dat gráág voor ze, maar nu...ARGH! Nu wil ik me gewoon op de recensies van Simon Vestdijk's 'De toekomst der religie' storten, en niet op de stift met de natte snor.

Ik moet dus nu een beetje huilen, Timme. Sorry. Maar het komt goed. Zeg dat het goed komt.

* Het boek van W.F. Hermans, niet de zuidvruchten, red.

4 reacties:

Blogger bladergroen zei...

Woehoe, het komt goed! Ik heb vandaag ook van allerlei andere (ongewenste) dingen gedaan - kijk maar op m'n blog. Succes met morgen heeeeel vroeg opstaan om het toch nog op tijd af te hebben...

9:22 p.m.  
Blogger Gr.R. zei...

Het komt goed! Alles komt goed! Tenminste, als de de schaal maar ruim genoeg neemt...

12:22 a.m.  
Anonymous iamzero zei...

Je kan ook zwavelzuur meenemen naar het eerstvolgende college bij S. Mulders, dan komt het ook vast goed.

10:19 a.m.  
Anonymous Jaap zei...

Wat maakt het uit, als je maar gelooft.

10:18 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage