28 juni 2007

Youtuben met Nynke, part zoveel.

Het is misschien geen originele keuze, maar hij is gewoon zo geweldig! En als je George zo ziet denk je toch meteen: "Waarom hebben wij ooit gedacht dat hij hetero was? Waarom?"

Ik bedoel: vlagele handschoentjes? Neonkleurige kleren? Ewah? En ook mooi om te zien dat George zijn dansje al jarenlang meegaat, en dat zelfs zijn achtergrondmeisjes het dansje deden. Hebben jullie trouwens Het Uur van de Wolf over George Michael laatst gezien? Die achtergrondmeisjes zaten er ook in. En Andrew. Omg Andrew. Hij ziet er thans uit als een gesoigneerde interieurwinkeluitbater uit Benidorm. Ofzo.

Wham dus. Speciaal voor de grote George Michael- fan Jaap G.

PS: Wil iemand even de 'Wank me off before you go-go' grap maken? En de 'Don't let your son go down on me'? Tenks. Hebben we dat ook weer gehad.

5 reacties:

Blogger Trynke zei...

Wat dacht je dan van Boy George met zijn "ik verf mijn onderkin donkerrood zodat niemand ziet dat ik hem heb".

4:26 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Let op die handjes in de 1e tien seconden bij Bang bang...
Volgens mij heeft hij het woord Gay uitgevonden!

6:15 p.m.  
Blogger Nynke zei...

JA!
En let ook op de oogjes bij "it's cold outside, but it's warm in bed"

Wrauw!

6:42 p.m.  
Anonymous Coert zei...

Met Pepsi & Kokkie op de achtergrond!

8:20 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Waarom staat er eigenlijk 'choose life' op hun shirt? :-S

11:12 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage