02 juli 2007

McDiak en ik

Wat ik u nog niet vertelde:

  • Ik ben twee weken geleden weer bij McDiak geweest. Ik weet het, ik had dit best wat eerder kunnen melden, maar hela, ik ben druk aan de studie en elke keer als ik aan McDiak denk staar ik mijmerend uit het raam en trek de blaadjes van mijn geranium en prevel zachtjes "hij gaat me wèl opereren....hij gaat me níet opereren..."
  • McDiak was tevreden. Of dat door mijn vinger kwam, of mijn zorgvuldig gestyleerde decolleté, weet ik niet. Dat houd ik het midden. Net als mijn decolleté. (Hà!)
  • McDiak blijkt in 1973 geboren te zijn. Hij scheelt dus maar twaalf jaar met mij! Hij is maar drie jaar ouder dan mijn huisgenoot R.! Woeh.
  • Het ene pinnetje gaat er volgende week uit, het andere de week daarop. En dan ben ik weer normaal. Echt.
  • Wel moet ik dan een andere blessure hebben. Vanwege McDiak. Ik heb dus een vrijwilliger nodig die me over een week of drie even keihard op mijn duim komt slaan.

2 reacties:

Anonymous Freia zei...

Een hamerslag is misschien niet voldoende...wellicht moet je iets langdurigers, categorie chronisch veinzen!

4:04 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hoe kom je erachter in welk jaar je dokter geboren is?

5:41 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage