22 augustus 2007

And yet another biebfreak.

Ik weet niet wat het is, maar als ik in de KB aan het studeren ben weet ik mij altijd omgeven door freaks. Terwijl de meeste mensen er hier behoorlijk normaal en geestelijk in balans uitzien, weet ik altijd een plekje uit te zoeken naast een biebfreak. Hoe het kan? Dunno. Is het mijn geur? Mijn Leger des Heils - hoofd? Of is het een zieke grap van een hogere macht die me zo duidelijk wil maken dat ik niet door rood licht moet fietsen, omdat dit dan mijn straf is?
Herinnert u zich deze nog? De man die naar seks met dieren zat te kijken in de Koninklijke Bieb? Ik dacht: hij is vast een uitzondering. De rest van de mensen zal zich wel normaal gedragen. Niet iederéén zal aan seks denken als hij in de KB zit.
Maar!
Naast wie zit ik vandaag?
Een man met Gilles de la Tourette!
Hij lispelt de hele tijd "hé hoer" en "hmmm nat kutje" als ik hem ook maar even vanuit mijn ooghoeken begluur of even op de klok kijk die achter hem hangt.

Djiez. Ik vraag je: wat is er met de wereld aan de hand, en wat heb ik haar misdaan dat dit alles toch altijd op mijn pad moet komen?

6 reacties:

Anonymous fluuh zei...

Ja, ut soks. De hele KB zit vol murmelende freaks op leeftijd en in bezit van piemel.

vermijd ten alle tijde de man met de hazentanden en het blauwe colbert, de man met de grijze krulletjes en de baard van drie dagen en de man met het witte haar en de baard van drie dagen (ik denk dat ze samen scheerdates hebben, die twee. ondertussen 'nat kwastje' murmelend en knoflookzweetgeur verspreidend)

2:23 p.m.  
Anonymous erica zei...

wat was KB ook al weer?
het is voor mij iets te lang geleden. en ik denk er al een uur over.

6:39 p.m.  
Blogger Sana zei...

Was die man niet gewoon een heel interessant plaatjesboek aan het bekijken?

7:13 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Hahaha..! Fred Gilette, de kapper met Gilles de la Tourette!

http://www.youtube.com/watch?v=YIcRqvEHiUU

9:01 p.m.  
Blogger S. zei...

je moet de KB in Brussel proberen, nul freaky people, uitzicht op de tuin, knappe mannen, ...

4:05 p.m.  
Anonymous Pieter zei...

Hahaha! Hilarisch! Ik zou er bijna mijn studie in Wageningen voor opgeven en in de KB gaan zitten. Maaruh.. ik ben niet zo eng hoor. Vind ik zelf. ;-)

11:07 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage