17 augustus 2007

Een bloemlezing van een week Sziget

Ik moet geloof ik poepen
Weet je waar je lekker kunt poepen?
In de Libresse- tent
Ik heb een beetje honger.
Ik denk dat ik dat ga eten wat jij gister hebt gegeten
Wat was dat?
Dat met die rijst en die doperwten.
Oh dat.
Servisch.
Servisch?
Nah!
Maar misschien neem ik ook wel gewoon een maïskolf.
In had gister maïs in mijn poep.
Hele stukken?
Jep.
Dan moet je ook niet zo schrokken.
Nou moet ik alwéér poepen.
Waar is Dirtzen?
Die loopt daar ergens achteraan.
Als ik terug ben in Nederland ga ik alleen nog maar seks hebben met jongens die ik écht leuk vind.
Weet je wat ik denk: dat Sziget de rest van het jaar een park is.
Gaan we nu naar de Coffee Company?
Ik moet namelijk best wel nodig poepen.
En ik poep toch het liefst bij de Coffee Company.
Heeft er iemand nog papieren zakdoekjes?
Ik heb namelijk snotjes.
Waar gaan we nu naartoe?
IJslandse elekro....
Ah, kijk aan: IJslandse elektro.
Ik wil een blaasvergroting voor mijn verjaardag.
Djiez, het was zo druk bij Manu Chao dat er op een gegeven moment een man met zijn pik bijna in mijn kont stond.
Ieuw, mijn snot lijkt een beetje op eendenpoep.
Heeft iemand Dirtzen gezien?
Ik denk dat Sziget de rest van het jaar gewoon een park is.
Ja, Sziget is de rest van het jaar een park.
Wat een flutwrap, ik voel me afgezet.
Serieus, ik moet echt de héle tijd poepen.
Zit er iemand op de plee?
Is er nog WC- papier?
Oh, ik zou echt een halve kinderboerderij op kunnen eten.
Waar is Nynke?
Zij heeft namelijk mijn neusspray.
Ik heb weer snotjes.
Djiez, hebben jullie SARS ofzo?
Gaat er iemand mee poepen?

3 reacties:

Blogger Gr.R. zei...

Mallerd!

Poepen deed je natuurlijk alleen in de ochtend als de Grote Poepzuiger (wat een baan overigens) was geweest. Want dan was de Toitoi (min of meer) schoon en was er vers toiletpapier (dat overigens akelig dun was). Voor de rest keek je zo naar de etensresten van je voorganger en dat was voldoende om al niet meer te hoeven...

6:30 p.m.  
Anonymous roosje zei...

en is dirtzen nog teruggevonden?

7:17 p.m.  
Anonymous sophie zei...

HAHAHA. dit is de perfecte samenvatting van een geweldig sziget.
nu ga ik lekker poepen op mijn eigen plee. die is nóg lekkerder dan de libresseplee. al rook die van de coffee company lekkerder. x

9:50 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage