17 september 2007

En zij dansten de Molly Ringwald en zagen dat het goed was.

En daar zat ik dan, alleen in mijn portiershok. Een volledige zaterdagavond tot mijn beschikking maar niemand om die vrijheid mee te kunnen delen. Maar soms is het leven een bitch en daar moet je je dan gewoon bij neerleggen. "Het is niet elke dag rijst met rozijnen" zei mijn huisgenoot R. dan altijd, toen ik nog bij hem in huis woonde. En hell yeah dat hij daar gelijk in had.
Maar toen zei Wiegertje dat ze nog geen plannen had en brak de zon door.
En inderdaad, wij waren in de Ekko (mensen houden mij blijkbaar in de gaten, y'all) en het was er fantastisch.Wij waren er, Neeltje was er, mensen van basketball waren er, mensen van mijn basisschool ook. En we belandden in het vrijgezellenfeestje van de broer van Wytse en Douwe- Dirk, van mijn middelbare school. Lieve broers van mij: jullie moeten de groeten hebben, en Jaap, ik moest van ze zeggen dat ik op je lijk.
Uiteindelijk werd het zo'n feestje waarop je non-stop de Kim Wilde (wat eigenlijk de George Michael-met-haarzwiepen is), de Molly Ringwald (wat eigenlijk gewoon de Kim Wilde-bij-ruimtegebrek is) en de Rafaëlla (wat eigenlijk het dansje van Jenaplanschoolmoeders is) staat te dansen. Iedereen lacht en is leuk & lief en je vraagt je af waarom er nog geen collectieve hyve gemaakt is voor deze speciale avond in de Ekko zodat je een poll kunt maken waarin mensen aan kunnen geven hoe fantastisch het was.
Wie gaan er volgende week mee dansen?

1 reacties:

Blogger Neeltje zei...

Ik! Ik! Ik!

7:21 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage