24 september 2007

Hell yeah dat kleine kinderen groot worden.

Toen ik nog een kleine Nynke was, had ik één beste vriend: F.
F. en ik bouwden samen het liefst hutten, achter in zijn ouderlijke tuin.
Met wasknijpers hingen we dekens aan een parasol. Als zitje gebruikten we het keukentrapje van de ouders van F.
Als de tent klaar was kregen we naturelchips in een koffiefilterzakje die we opaten in de tent. Of bastognekoeken, die hadden bij hem thuis ook altijd.
Verder waren F. en ik vooral goed in blikspuit, slagbal en vooral: in de zandbak spelen.
F. kon namelijk als de beste ondergrondse gangen graven, en maakte ook het liefst ondergrondse parkeergarages in de zandbak.
Ik bewonderde F. voornamelijk om deze skill, en vanwege het feit dat hij een glas melk in één teug op kon drinken.
Nu heb ik al in geen tijden meer een tent gebouwd van dekens en een parasol; op een geven moment ben je daar klaar mee en ga je je richten op zaken die van levensbelang zijn, zoals make- up en discodansen.
F. en ik speelden niet meer samen, want hij hield niet van make-up. Hij werd een vriend van mijn jongere broer, en ik zie F. zo nu en dan, bijvoorbeeld met de dorpsfeesten.
Nu zult u wel denken: hartstikke vertederend allemaal, maar wat is je punt, de Jong?
Nou:
Vanaf donderdag is F. samen met zijn vriendin te bewonderen in het programma Undercover Lover.
Het adagium 'kleine kinderen worden groot' lijkt mij hierop galore van toepassing.
Mijn grote vriend F. op een bountystrand met wulpse, zonnebankbruine breezersletten in te kleine bikini's die hem van zijn vriendin proberen los te peuteren. En zijn vriendin die zich uit de klauwen moet zien te bevrijden van talloze sportschoolhouders met prodentlach en speedozwemslip. En daar doen ze dus vrijwillig aan mee.
Woehoe!
Wat FANTASTISCH!
Ik houd namelijk enórm van dit soort programma's!
Maar echt!
Succes F.!

8 reacties:

Blogger bladergroen zei...

En mijn beste vriendje van vroeger, waar ik legovoertuigen mee bouwde, zit nu in Beauty and the Nerd. Als nerd, dus. Hieieieieie...!!!

10:27 p.m.  
Anonymous iamzero zei...

Blikspuit?!

10:48 p.m.  
Anonymous Jazzper zei...

Ook expeditie robinson begint weer. Masters die programma's. Heerlijk hoe suggestief en snel het aan elkaar gesneden wordt. Maar Nynke, kun jij dan een raadsel voor mij oplossen. Vraag F. why on earth iemand met zo'n programma mee zou doen...

11:00 a.m.  
Anonymous roosje zei...

@jazzper: omdat er mensen zijn als nynke die het willen zien...

1:32 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Hij staat online!! Kijjjjk!!!

http://s02.undercoverlover.veronicatv.nl/kandidaat/frans

Ik vind de foto's best schokkend. Ik bedoel: zo zeg hij er niet uit toen wij nog in de zandbak speelden.

1:43 p.m.  
Blogger Jazzper zei...

ja duh, mijn vriendin wil het ook zien, waardoor ik dientengevolge het ook wel zie en me bedenk hoe goed die players het voor elkaar hebben. (hoewel: dat is ook een illusie, want bij de laatste T.I. waren het een stel chagrijnige mutsen die vroeg naar bed gingen. Behalve Ciska "ik kan da nie goe pra'ten" dan.).

maar dat verklaart nog niet waarom F. en andere koppels er aan meedoen. Soort van: What are they thinking...

Uit de link van Nynke:
Waarom heb je je opgegeven voor UCL?
We hebben even getwijfeld maar na veel wikken en wegen toch meegedaan, omdat we het een unieke ervaring vonden. Zoiets maakt niet iedereen mee en daarnaast is de hoofdprijs van 100.000 euro natuurlijk erg aantrekkelijk!


Right... ik weet nog wel paar unieke ervaringen.

En dan de wiki:

Deelnemers

België:

* Annuska Helderweirt (UL) & Nick - Het koppel is ondertussen al uit elkaar. Geruchten gaan dat dit ook nooit een koppel is geweest.
* Evi & Paco (UL) - Dit koppel bleek na afloop nooit een koppel te zijn geweest.
* Inge & Steven (UL) - Inge heeft de relatie in begin 2007 verbroken.

Nederland:

* Dido Thalia (UL) & Nico - Dit koppel is anno mei 2007 nog bij elkaar.
* Dounia (UL) en Erik - Het koppel is ondertussen al uit elkaar.
* Nicole & Remco (UL) - Dit koppel ging direct na afloop van het spel uit elkaar.

Toppers, stuk voor stuk.

Goed, genoeg trash TV. Ik moet dit wel compenseren met paar oude opnames van het EK'88.

3:10 p.m.  
Anonymous Jaap zei...

...En als jij mij een koekje geeft, maak ik je oren weer normaal! Raad het citaat.

De uitspraak is gedaan op een schoolplein in Gau (dat toen nog gewoon Gauw heette) in, pak hem beet, 1993.

Wie durft? Hayte?

7:25 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

@Jaap: Makkie... AdZ!

Speculaasjes.

7:22 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage