15 september 2007

Zaterdag zag ik de week die in het water lag

Nu is het potverdikkeme zaterdagavond en ik weet my God niet wat ik straks moet doen.
Nu weet ik het wel: ik zit nu bij de bejaarden, eet een salade met geitenkaas en overpeins mijn leven.
Ik zou hierna op stap met D., maar zij haakt onverhoopt af.
Wat raar is, want ik ben meestal de afhaker.
Maar juist vandaag heb ik de enorme drang om mijn stoute schoenen aan te trekken, de voeten van de vloer te trekken om zo op ouderwetsche dikso compleet de billen uit mijn string te dansen.
Dus probeer ik nu uit alle macht mijn vrienden te mobiliseren.
Maar G. en E. zitten in Brussel, geloof ik.
En S. heeft een date.
En K. haar boyfwent is jarig.
En A. kan ik niet bereiken.
En Martha zit in Italië.
Ergo dus: dat wordt nog wat.
Ik kan natuurlijk B. bellen, of hij met mij wil dansen, maar ik heb hem de afgelopen twee avonden al gezien en ik wil niet zo'n meisje worden dat alleen operatief van haar vriendje te verwijderen is.
Dus: wie gaat er vanavond mee dansen te U.?
Ik hoor het graag van u.
En anders duik ik vroeg onder de wol, met Fanny van Marcellus Emants.
Fok.

4 reacties:

Blogger Wiegertje zei...

IK! IK! IK wil mee!

7:54 p.m.  
Anonymous sophie zei...

ik weet dat erwin zn verjaardag viert op t pann feest.. misschien een idee?

7:56 p.m.  
Anonymous Astrid zei...

..je was naar ekko geweest he? jah, ik denk dat ik je heb herkend van je foto, hihi. weird. ik wilde nog aan je vragen 'zeg-ben-jij-dan-niet-die-nynke-van-dat-geinige-blog?-kudos-hoor-nou-doeiii!' maar ik wist het toch niet helemaal zeker en was niet dronken genoeg :)

11:53 a.m.  
Anonymous s zei...

en wát voor een date, gelukkig konden we dan zondag eindelijk even knuffelen, dat was me echt een wondergroot genoegen, wat was het lang geleden, schaamte op ons. Tot vanavond knufelkonijntje x

2:56 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage