01 oktober 2007

Jooo! Ik weet dat ik schandalig weinig log, maar:

Morgenavond mag ik, samen met Maarten, Jan Terlouw interviewen.
Over Koning van Katoren.
En over het nieuwe boek: Zoektocht in Katoren.
En natuurlijk over politiek & samenleving & misstanden.
Ik ben een beetje zenuwachtig, maar ik neem aan dat het gewoonweg fantástisch gaat worden.
Oh, en Jan Terlouw gaat signeren & voorlezen. Woeh!

Komen jullie ook?

Waar: Drift 21 te Utrecht, in de Sweelinckzaal
Tijd: 19.30 tot ongeveer 22.00u
Kosten: slechts 3 euro per kaartje

6 reacties:

Anonymous Arlette zei...

Gaaf, harstikke leuk! De schrijver van één van mijn lievelingskinderboeken. Veel plezier, ik kan er helaas niet bij zijn.

5:03 p.m.  
Blogger Jazzper zei...

Ik las vroeger volgens het oud Hollandsche gezegde "met enen lemniscaat logo op den band gaan leesplezier en vreugde hand in hand".

Koning van Katoren is daar een subliem voorbeeld van. Komt het interview hier integraal te staan? :)

11:16 a.m.  
Anonymous Maarten van Dun zei...

Ik denk dat ik wel even langs kom vanavond..

1:12 p.m.  
Blogger Niels zei...

Las je weblog en heb je beloond met een verwijzing op mijn eigen site. Zo, dat is eruit.

5:34 p.m.  
Anonymous Nienke met ie ee zei...

oeh, ga je ons nog vertellen hoe het was? (het slijmgedeelte van deze smeekbede laat ik even achterwege want dat is zo goedkoop en zo, maar als je het echt graag hebt kan ik natuurlijk nog wel een andere keer slijmen)

10:59 p.m.  
Blogger Ditte zei...

Wat jammer dat ik dit nú pas lees! Ik was graag langs gekomen, Koning van Katoren is misschien wel het gaafste kinderboek dat er is!

Oh, en ik ben al maanden een stiekeme lezer via Jonneke's weblog-link-lijst, dat je weet waar ik zo plots vandaan kom ;)

11:19 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage