23 oktober 2007

Met je onderbroek vol borrelnoten.

Ik ben als mens redelijk in balans. Doe geen hele gekke dingen. Ik eet mijn dagelijkse portie groente en fruit, slaap per nacht een riant aantal uren en draag in de winter een hemd, omdat mijn moeder zegt dat ik anders zo'n koude rug krijg.
Maar zo nu en dan moet je uit de band springen. Zo nu en dan moet je een nachtje met teveel drank achter de kiezen op liedjes van de Party Animals staan dansen. Je moet dat jezelf gewoon gunnen. En dan niet raar opkijken als je de volgende ochtend wakker wordt met een kapsel vol uitgedrukte sigarettenpeuken, je onderbroek vol borrelnoten, je lichaam volgeschreven met onduidelijke kreten (en het liefst met watervaste stift) en het besef dat je die nacht geprobeerd hebt je kussensloop als slaapzak te gebruiken.
Ik heb dit weekend zo'n weekend gehad, en ik kan je vertellen: dat was heel leuk. Het was sowieso al gedoemd tot slagen, want het was een kamp (wat ik zelf had mee-georganiseerd) en het was met allemaal basketballers. En die kunnen allemáál heel goed drinken en dansen op liedjes van de Party Animals.
Enfin: één groot feest. Er waren zelfs sumoworstelpakken. En een dubieus spel dat 'tamponhockey' heet en wonderwel verschrikkelijk leuk bleek te zijn. En in het huis naast onze kampeerboerderij zaten een stel Polen die met zijn tienen precies één volledig gebit bleken te hebben, en maar wát graag tegen ons wilden voetballen.
Het was dus fantastisch.
En dat Mel, Eve en ik zondagmiddag terugreden en al in Leersum moesten stoppen omdat ondergetekende ervoor koos om luid vloekend tussen twee geparkeerde Volvo's over haar nek te gaan, terwijl er talloze dagjesmensen in vlotte parka's met dito honden voorbij liepen en hun hoofd afwendden; sja. Het is een prijs die je moet betalen.

3 reacties:

Anonymous Niels zei...

Er wordt hier hardop gelachen. Met name om de kussensloop.

9:59 p.m.  
Blogger Neeltje zei...

Wahahaha! Hier ook! En dan vooral om de afwendende parka's tijdens het kotsen.

2:01 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

www.borrelnotenclub.nl

10:20 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage