29 oktober 2007

Omg hoe moet het nou met mij?

Vraagje: als Sarah Jessica Parker al uitgeroepen wordt tot meest onsexy vrouw ter wereld, wat ben ik dan, in godsnaam?
De 'meest op een shovel lijkende vrouw ter wereld'?
De 'als ze haar haar zou verven zou ze best de meest op Carola van BZN lijkende vrouw ter wereld kunnen zijn'?
De 'meest op een kruising tussen een fatboy en Debby Harry lijkende vrouw ter wereld'?
De ''s ochtends als ze uit bed komt ziet ze er een beetje uit alsof met Ter Land, Ter Zee en in De Lucht met glans tegen de schans áán is gevlogen' vrouw ter wereld?

Ik vind dit een zeer verontrustende situatie.

Verder hoorde ik laatst alwéér dat ik, als ik mijn mond open trek, op Brigitte Kaandorp lijk. Terwijl Martha toch zei dat het enige dat wij gemeen hebben is dat we allebei hele goede benen hebben. Wat dat betreft wil ik ook wel op haar lijken hoor.

Maar. Even erbij blijven. Mannen die mijn log lezen, een vraag: Is Sarah Jessica Parker echt onsexy? Want dan kan volgens mij de helft van de wereldbevolking wel inpakken.

15 reacties:

Anonymous broer 3 zei...

Die krullen van Sex and the City, toch?

Ja, ach. Niet onsexy, maar ook niet enorm sexy, ofzo.

1:28 p.m.  
Anonymous Coert zei...

Bron: Maxim.

Tja, ik denk niet dat je de mening van puberjongetjes al te serieus moet gaan nemen...

2:22 p.m.  
Blogger Peter zei...

Onzexy zou ik niet willen zeggen. Zwaar overschat wel.

2:53 p.m.  
Blogger Reinier zei...

Tja, ik word niet echt warm (of koud, maar dat misschien juist wel!) van SJP... en wist je al dat je dit soort dingen ook best voor Batzers mag schrijven... ;-) echt!

4:13 p.m.  
Anonymous Jacques zei...

Ik moet niet denken aan een stranding op een onbewoond eiland met iemand met zo'n paardenhoofd....

12:17 a.m.  
Anonymous Comité SJP Nee zei...

Ja, Parker is wat mij betreft zelfs afstotelijk. Net als Julia Roberts, waarvan ik ook nog nooit begrepen heb wat er esthetisch gezien de moeite aan is.

Sex & The Sarah is viezig dun, heeft een mannenhoofd en plasticglimlacht altijd wat verdwaasd rond, alsof er net een foto-met-flits van haar is gemaakt. (En aangezien ik haar reactievermogen niet wil overschatten, zal het toch echt haar natuurlijke blik zijn en niet het effect van de foto die op hetzelfde moment gemaakt wordt. Nou ja, laat ook maar, plastisch omschreven grimassen en natuurwetten kunnen best zonder elkaar.)

Kortom, SJP is voor mij de anti-vrouw. Echte vrouwen hebben een normaal postuur, een vrouwenhoofd (met wangen en zo) en kijken zwaar relaxed om zich heen.

Trek het je niet aan. Ik ken je helemaal niet, behalve van de stukkies op je blog, maar op basis van je nieuwe fotootje kom je er alvast een stuk beter vanaf dan onze knokige krullebol.

Ik pleit er in elk geval voor dat SarahJessicaParkerNietMooiVinden zonder gevolgen voor opvattingen over de rest van de vrouwelijke populatie voor ieder bereikbaar moet kunnen blijven.

12:20 a.m.  
Blogger Jazzper zei...

Ik wil dan ook Fergie ter discussie stellen. Die wordt ook door jan en alleman (met name vrouwen volgens mij) gebashed als er niet uitzient (is dit met een t?). I would do her.

SJP ben ik neutraal in. Ze doet wel haar best iig :)

9:44 a.m.  
Blogger arne zei...

Eens met Comité SJP, zowel qua SJP als JR. F, terzijde, zou ik zeggen, is nix mis mee.

Misschien komt het onsexy zijn van SJP door de associatie met SITS, een serie die door veel mannen onwelvallig, of zelft met afschuw, bejegend wordt. Want zeg nou, 't IS toch ook een stomme serie?

(ben meer van de GMG)

10:08 a.m.  
Anonymous Broer 1 zei...

Wat is GMG?

@Jazzper:
FERGIE!!! Dat is toch dat van boven tot onder geplamuurde wijf van voorheen de Black Eyed Peas? Ze is ver-schrik-ke-lijk. You hear me?
Nee, geef mij maar Ricky Koole o.i.d. bij de koffie.

9:44 p.m.  
Blogger Michiel zei...

Ja als we zo gaan beginnen... geef mij dan maar gewoon Nynke.

12:08 a.m.  
Anonymous jazzper zei...

Als Frits nog dat mtb weekend fixt in het voorjaar neem ik wel wat posters mee voor op de kamer ;)

ps. @michiel: tranentrekker!

3:24 p.m.  
Anonymous Jaap zei...

Dat gaat je vader toch regelen?

8:30 p.m.  
Anonymous jazzper zei...

...want die heeft straks toch tijd zat? ;)

nee ik meende Frits "broer van" T. Is mij overigens om het even.

1:26 a.m.  
Blogger Michiel zei...

Nynke, joehoe!

6:54 p.m.  
Blogger arne zei...

gmg?

GilMoreGirls.

11:12 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage