14 oktober 2007

Wulpse verleiding en dergelijke

Ik heb er misschien wel niet meer over geschreven, maar ik ga er toch stiekem vanuit dat jullie allemaal braaf op donderdagavond aan de buis gekluisterd zitten om mijn buurjongen Frans en zijn liaisons dangereuses op de voet te volgen.
Voor alle mensen die op donderdagavond verplicht naar hun soldeercursus moeten, hier even een kleine puntsgewijze update:

  • Met Frans gaat het goed. Hij wordt niet verdacht door de dames. Wel zag je hem in voorstukjes vaak in intieme poses met verschillende wulpse vrouwen en zijn tong op plekken waar die normaliter niet zou mogen zitten, maar nu blijkt dat door de nightvisioncamera alle mannen er eigenlijk hetzelfde uitzien.
  • Vrijgezel Hans blijkt drie kinderen te hebben. De reactie van Malou en Frans leek empatisch, maar leek eigenlijk meer op de reactie die men doorgaans ziet bij mensen die nog niet wisten dat Ron Jeremy zijn eigen piemel in de mond kan nemen. Een soort van schrikreactie, maar ook duidelijk met een kern van bewondering en een "jongen, hoe doe je dat toch?" achtig iets.
  • Vrijgezel Sanne wordt afgeschilderd als een soort van hele hete, in bikini gestoken, lustig verleidende Jessica Fletcher. We zien haar daarom ook beduidend vaak in gedachten verzonken, met een aantekenboekje op schoot en met de wijsvinger tegen de lip. Alleen de butler zonder alibi en de vele neefjes en nichtjes die altijd om Jessica's hulp roepen ontbreken bij Sanne.
  • Sanne heeft een pact met Malou, die op de tere lichaampjes van haar familieleden heeft gezworen vrijgezel te zijn.
  • Haar vriend keek, toen hij dit hoorde, een beetje alsof iemand een tuinslang in zijn anus trachtte te wurmen.
  • Hans heeft het pact van Malou en Sanne in de smiezen en gaat volgende week proberen om het pact te breken. In de voorstukjes zagen we al een soort van halve aanranding van Malou.
  • Dat belooft wat!
  • Malou moest namelijk zelfs huilen.
  • Undercoverlover Bas ontpopt zich als een, laten we zeggen, MONGOOL, die de hele tijd dronken uit hangmatten dondert en voortdurend zijn hand in zijn broek stopt en zijn kruis loopt betasten. Zijn vriendin: "Tja, zo is Bas".
  • Ik zeg: kwaliteits- teevee.
  • Je kunt dit alles ook bekijken op http://www.undercoverlover.nl/
  • Doen, want echt: dat is kijkgenot hoor.

3 reacties:

Anonymous Jelte zei...

Wat prachtig toch dat dit weblog bestaat, hè.

1:46 p.m.  
Anonymous Sanne zei...

laster! http://marcolog.wordpress.com/2007/07/16/studentenblogs/

Ik wilde natuurlijk gaan zeggen dat 'ie stom was en naar rotte appels rook, maar ik dacht dat reageren in de hitte van mijn emoties niet erg verstandig was. Ik vind het niet zo netjes dat 'ie je niet ff gemaild heeft voor commentaar! OEN

5:59 p.m.  
Anonymous Lidewey zei...

Ik ben overtuigd: ik ga kijken. Wat een overheerlijke intriges! Ben ook erg benieuwd naar je buurjongen uiteraard...

5:22 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage