07 januari 2008

Bueno nuevo año bitchez

Omdat jullie allemaal zo aandringen: een nieuw verhaal. Dat aandringen maakt wel dat ik me heel gewild voel e.d., maar ook dat ik -door de druk die er op mijn schouders rust- enorm veel zin heb om onder mijn dekbed te gaan zitten met mijn vingers in mijn oren. Sowieso heb ik daar wel zin in, want net zoals de rest van Nederland voel ik me enorm mwèèh, met snot her en der en allerhande kuchjes en hoestjes.
Maar enfin.
Nog een gelukkig nieuwjaar, lieve lezers! Moge het jullie alle goeds brengen, met veel seks en een slanke lijn. Want dat wil toch iedereen op 1 januari?
Mijn nieuwe jaar begon in Amsterdam, alwaar ik met een bont gezelschap aan gezellige mensen 2008 inluidde met kwartetten en rode wijn. Ja: kwartet. Het Amerikaanse Presidenten Kwartet, nog wel. Enorm leerzaam.
Verder heb ik natuurlijk allerhande goede voornemens die ik niet ga navolgen, zoals 'afvallen' en 'als mensen keihard zitten te telefoneren in de trein er daadwerkelijk iets van zeggen' en 'mijn tred aanpassen zodat ik voortaan niet meer als een bouwvakker loop' (gaat me nooit lukken).
En: nieuwe TV- programma's volgen. Zoals Boer Zoekt Vrouw. Want even: dat is toch wederom weer een niet te versmaden programma? Vooral omdat er ineens een gevaarlijk ogend sujet in zit: Bart, de Canadese boer van Astrid. Deze Bart kijkt als een ontsnapte TBS' er uit zijn ogen, en nu hij niet bij Astrid op de boerderij mag komen logeren denk ik dat hij haar onverwacht nog wel een bezoekje gaat brengen. Met een ronkende kettingzaag. Verder heeft boer Jan de vertederende Anita, wiens hobby's 'orgelspelen' en 'zelf dingen maken' zijn. Ze ziet er uit als de vrouw van Mr. Bean, maar dan zonder bril. Echt wauw.
En 'Wie is de Mol' is weer begonnen. En 'Over mijn lijk' ook, wat ik echt het allerbeste programma van de afgelopen jaren vind. Omdat de deelnemers aan het programma zo sterk en optimistisch zijn, terwijl de kanker in hun lichamen om zich heen grijpt. Als je die mensen ziet hoef je direct niet meer te piepen over je eigen verkoudheid.

7 reacties:

Anonymous jac zei...

Namens de overige 3.399.999 kijkers: ze heet Agnes!
Maar dat van die Bart vrees ik ook. Welk een engerd!

12:03 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Oh ja. Excuses. Ik weet niet waar ik met mijn gedachten zat.

1:51 p.m.  
Anonymous JvT zei...

Ik dacht dat studenten Literatuur geen tv mochten kijken.

3:09 p.m.  
Blogger Henk Bovekerk zei...

Leuk blog, ik zag je staan in Nobiles. Kijk ook eens op mijn site, misschien is het wat voor jou.

3:11 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Nee! Doe dat niet!

6:05 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Leuke site, Henk.
Vooral dat ene verhaal over neuken was briljant...

10:29 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Inderdaad, er zit meer achter die ogen van Bart... Maar wist je dat boer Jan de oom is van Anna Regina? (Vast wel, maar toch)
X Grietje

12:06 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage