28 januari 2008

Geen writersblock

Ik heb geen wirtersblock hoor. Ik had het gewoon heel druk. Het zit namelijk zo: mijn master slurpt al mijn tijd op. En dan levert het uiteindelijk ook niet altijd het gewenste resultaat op. Ik werk dus heel hard, maar om nou te zeggen dat ik na al die noeste arbeid de achtjes inkop: nou nee. Verre van. Terwijl ik vorig jaar nog lachend door mijn studie huppelde. Dat stemt soms wel eens verdrietig. En dan bedoel ik met soms 'de afgelopen twee weken'. Met grote regelmaat huilde ik en snoot ik mijn neus in B. zijn capuchontrui. Of hing ik huilend met mijn mem aan de telefoon. Want jullie weten dat misschien niet, want ik ben hier nogal vaak van je hiep-hiep-hoera-en-we-gaan-nog-niet-naar-huis, maar ik kan ook heel goed huilen. Vaak de door Oprah beroemd geworden 'ugly cry'.
Pas toen Donnie zei: "Volgens mij ben je een beetje vergeten waar je goed in bent" werd ik weer een beetje senang.
Maar enfin, nu heb ik alles ingeleverd, heb alweer een zeven terug voor een dossier en heb een weekje waarin ik wat romans moet lezen, maar verder vrij ben om mijn nieuwe Pax- kast in te richten en koffie te drinken met mensen die ik verwaarloosd heb.
Dus als u deze week niets van me hoort: ik slaap bij, ik laad op, ik maak schoon en neem caffeïne. Ik heb het nodig, mensen. Gun het me.

6 reacties:

Anonymous Arnoud B. zei...

Natuurlijk zij het je gegund. Zelfs in je mindere periodes is je weblog vermakelijker dan Boer Zoekt Vrouw. En vergeet niet, daar kijken 4,4 miljoen mensen naar.

1:45 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dear,

Ik haatte het ook dat MA zo veel moeilijker / tijdrovender / minder rewarding was dan BA. Ik heb toen besloten dat wat 10 is bij BA is 8 bij MA. DUS met je zevens scoor je eigenlijk negens. W00000T!!

Verder; blijf inderdaad leuke dingen doen, want dat moet echt.

Tot t weekeinde!

xx Martha

2:41 p.m.  
Blogger Kasper zei...

Sterkteeeee!

5:47 p.m.  
Anonymous roosje zei...

ik snap het rekenen van martha niet: volgens mij scoor je vijfen (volgens haar dan...)

1:20 p.m.  
Blogger Ditte zei...

Verhalen hoe masterprogramma's het leven-dat-eens-zo-mooi-was verstoren hoor ik van alle kanten :|Ik begin volgende week, maar houd mijn hart vast!

En al is het jammer als er minder regelmatig updates verschijnen, daardoor ga je het als lezer toch weer een stuk meer waarderen als er weer iets nieuws staat ;)

3:19 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nynke en ik doen (/ hebben gedaan) een Master in de *tadaaa* ARTS. En dat is niet voor niks want!


Rekenen kunnen wij dus niet.


Dus klopt deze som prima; en haalt Nynke dus 8en.

Hoezee.

M

11:00 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage