22 februari 2008

Mijn eerste voorleesoptreden ooit

Morgen, om acht uur 's avonds, in de bovenzaal van Café De Schamele Ruiter (wat al klinkt als een westernkroeg met van die authentieke klapdeurtjes, dus omg).
In het kader van dit.
Wat een tegenactie is op het officiële boekenbal voor de Friese Boekenweek.
Maar dat had ik niet helemaal door, toen ik 'ja' zei tegen de organisatie.
Maar enfin, nu ben ik dus een enorme anarchist en ga in mijn Ché Guevara- shirt "dood aan de Friese literatuur" scanderen, compleet met gebalde vuist en opruiend geschreeuw.
Nee hoor.
Ik ga gewoon drie stukjes voorlezen over seks. In het Nederlands, goddank.
Is dat niet enig?
Kom vooral allemaal, maar pas op: het wordt druk.

Joe? Tot morgen dan.

9 reacties:

Blogger Marijke Roskam zei...

Baas van eigen bier! Geen woning, geen huurbaas! Eerst water, de rest komt f*ucking later! Zo, het scanderen went al. En ook ik heb ja gezegd, nu moet ik ineens weten wie alle voorlezers zijn. En ik ben niet van de literatuur... Gelukkig ken ik jou :p

2:15 a.m.  
Blogger johan zei...

Tijdje geleden ontdekte ik je blog waarom hoe ??
Mooie stukjes groot plezier om te lezen.
succes met je optreden grts Johan

9:59 a.m.  
Anonymous Aukje zei...

Ha, de Scamela Ruter. Dat was na dat ik de Doelebar zat was mijn stamkroeg. Als ik in Friesland was geweest, was ik zeker langskomen, succes!

12:55 p.m.  
Anonymous karin zei...

als mede friezin heb ik je web-log ontdekt. Ik heb je ook even gelinkt...

succes wensen is al te laat maar hoe is het gegaan?

3:07 p.m.  
Anonymous Dees zei...

Ja! Hoe ging het? Stotterloos? Bloosloos? En het allerbelangrijkste voor een zichzelf respecterende vrouw; zweetplekken-onder-de-oksel-loos? :)

6:22 p.m.  
Anonymous roosje zei...

in het kader van wat?

9:44 p.m.  
Anonymous Coert zei...

Fuckerduck, ik had me voorgenomen om te gaan en daarna glad vergeten. Was het leuk om te doen?

1:03 p.m.  
Anonymous Yva Hokwerda zei...

Ha dy Nynke,
Goed optreden sneontejûn!
Groetnis oan de tantes & in linkje nei dyn log op mines
Yva

4:43 p.m.  
Anonymous Elske zei...

super, Nynke! Stotterloos, bloosloos en schaamteloos. Ik heb genoten van je optreden in de scamele ruter.

10:17 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage