18 februari 2008

Veertig dagen zonder seks vs. je hele teenagertijd zonder seks.

'Veertig dagen zonder seks', het überhippe paradepaardje van de EO, heeft me dusdanig in de greep dat ik de afgelopen dagen maar met moeite andere gespreksonderwerpen weet aan te snijden in het bijzijn van vrienden, familie en mensen die tegenover me zitten in de trein.
Want mijn hele beeld van de Jeugd van Tegenwoordig, waar ik mijzelf met mijn tweeëntwintig jaar ook dacht bij te kunnen scharen, is voorgoed veranderd, bezoedeld en onherstelbaar verminkt.
Als ik terugdenk aan mijn eigen teenagertijd, zie ik mezelf nog staan, daar in Café Bergsma te Oosterend. Ik, bleu, met mijn brilletje en mijn nog niet geëpileerde wenkbrauwen, stond voorzichtig te dansen op één of andere afgezaagde Top 100- band die een verlepte versie van 'Proud Mary' van Tina Turner ten gehore bracht.
Aan de rand van de feestzaal stonden de jongens tegen de centrale verwarming aangeplakt, zenuwachtig vele biertjes opslurpend om zich zo moed in te drinken om, wanneer de band 'Killing in the name of' van Rage Against The Machine speelde, het lef te hebben in het midden van de zaal te gaan staan om op onritmische wijze tegen vrienden en andere mannen aan te beuken, waarbij menig brilmontuur sneuvelde.
Zenuwachtig bekoekeloerde ik de lange sliert tegen de verwarming aangedrukte jongens, hopende dat er één jongen mijn blik zou vangen. Een jongen die, in tegenstelling tot het gros van de mannen in Café Bergsma, niet een uit stront geboetseerde, met harnekkige acné bezaaide kop zou hebben. Een lieve, knappe, bescheiden jedoch humoristische man die mij aan het eind van de avond zou kussen in de inmiddels door TL- buizen verlichte zaal. Daarna zouden er vele dates volgen, waarna wij automatisch zouden trouwen (met een receptie in Café Bergsma) en ik daarna legio blondgekrulde jongetjes zou baren die later allemaal koning op de PC zouden worden.
Daar dacht ík aan, staande in Café Bergsma, mijn heupen licht wiegend op de klanken van 'Red, red wine' van UB40.
Maar nu blijkt dus dat de rest van de bezoekers van Café Bergsma alleen maar aan neuken dacht! Platte, geile neukseks, bij voorkeur bij je ouders op de wasmachine of op de achterbank van een Opel Manta! En het liefst drie à vier keer per week, met verschillende partners! Daar in Café Bergsma sleurde men elkaar naar buiten, om aldaar de coniferen in te duiken voor een potje rampetampen waar ik mij destijds überhaupt geen voorstelling van kon maken!
En zeg niet dat ik overdrijf, want ik heb soortgelijke praktijken voorbij zien komen in 'Veertig dagen zonder seks'! Dus het is waar!!!!!!
Ik ben geschókt!
Menig zaterdagavond heb ik me in mijn beste stapperskledij uit staan sloven voor een eenvoudige zoen, het liefst met tong, terwijl de seks rondom mij welig tierde! En ik had geen weet hiervan! Geen wéét!
Oh. De seks die ik had kúnnen hebben, als zestienjarige. Ik voel me ernstig bekocht.

7 reacties:

Anonymous Botte van Friesland zei...

Ja, jij, maar ik ook hoor. Ik ben dan later ook homo geworden.

11:13 p.m.  
Anonymous Ell zei...

Ik geloof dat ik dan ook iets gemist heb...

7:44 a.m.  
Anonymous Migchiell zei...

Ik dacht dat dat aan mij lag

10:31 p.m.  
Anonymous Stéphanie zei...

Haha, leuk geschreven!

4:17 p.m.  
Anonymous jazzper zei...

Al meegekregen wie de Mol is? Is nu officieel uitgelekt. Ik zeg niets :p

2:19 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Koning op de PC? Bedoel je dan dat ze de bom zullen zijn in computergames of dat ze kampioen worden van het kaatsspektakel in Franeker?

1:33 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

als mensen alles deden wat ze dachten...

9:45 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage