06 maart 2008

FF lekker resumeren met z'n allen.

Boer Zoekt Vrouw is weer teneinde, wat betekent dat we vanaf nu weer gewoon op zondag álle voetbalsamenvattingen kunnen kijken, en niet panisch op de klok hoeven kijken of het al twintig over acht is.
Maar hé, even resumerend: een magere oogst, dit jaar (graag een kaboem- tsjing geluidje voor mijn Boer & oogst grapje). Dat alleen Jurre en Agnes aan elkaar zijn blijven plakken vind ik nogal een magere score. Want ik vind dat als je als man mag kiezen uit meer dan honderd vrouwen, en er géén één fatsoenlijke deerne uit weet te plukken, je gedoemd bent tot eenzaamheid 4- life en je moeder die custardpudding maakt. Net goed.
Wat wel positief is, is het nieuws over de single van Boer Frans. Al ben ik bang dat hij nu een soort van Jop, uit De Bus wordt (herkennen jullie deze nog nog nog), met zo'n treurig feestnummer waarmee hij allerhande schimmige bar- dancings af moet. En Frans kan beter. Dat weet ik. Ik hoop voor Frans dat hij in ieder geval de komende tijd als een malle in het rond gaat lopen seksen. Want ik neem aan dat heel vrouwelijk Twente voor hem in katzwijm ligt, en ik hoop dat hij daar schaamteloos misbruik van gaat maken.
Dan nog een laatste puntje: hoe zou het met de jas van boer Gerard zijn? Zijn zwarte Nike- jas, met de groene en rode accenten, die hij de hele tijd aanhad. Dat onooglijke dekbed- ding? Ik zoek een foto ter illustratie, maar ben die tot op heden niet tegengekomen. Die jas is volgens mij érg belangrijk voor Gerard, want hij week niet van zijn tractorseksuele lichaam. We zagen Gerard & De Jas op de boerderij, in de dierentuin, in Granada, bij het boerenweerzien afgelopen zondag en op talloze andere momenten waarbij Gerard olijk door het beeld liep.
Ik pleit daarom voor een spin- off: De Avonturen van de Gerard- Jas. Want oh, als die jas zou kunnen praten, hoeveel mooie anekdotes over Gerard, Leonie, de geur van biggen en het rijden op een quad hij zou vertellen. Hij zou er met gemak vier miljoen kijkers mee genereren.

1 reacties:

Anonymous jac zei...

Ja, de jas van Gerard intrigeert mij ook mateloos. Hij zorgt persoonlijk voor de parachutestof-revival. Wanneer begint die spin-off eigenlijk?

12:22 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage