17 maart 2008

Hoera voor mij

Ik wil jullie graag alles vertellen over mijn genante sportmoment, maar eerst wil ik even de notulen geven van mijn verjaardag. Ik was gister namelijk jarig. Ik ben 23 geworden. Tevens waren B. en ik precies één jaar Hyves- vrienden. Donderdagavond 15 maart 2007 voegde hij mij toe en stuurde ik hem om vier uur 's nachts een dronken krabbeltje, compleet met spelfouten door het nuttigen van teveel rosé en kriekbiertjes. Niemand had toen nog kunnen bedenken dat we een jaar later mijn verjaardag samen zouden vieren.
Een paar minuten voor dat bewuste eerste krabbeltje stond ik nog op de Oude Gracht, Ik gilde naar iedereen die het maar wilde horen dat ik jarig was en dat ik daarom gekust wilde worden. Zo geschiedde. Ik hoef denk ik niet te zeggen dat ik 16 maart 2007 heb overgegeven. Op mijn eigen verjaardag; een klein dieptepunt in mijn bescheiden levenscarrière.
Dit jaar ging het beter: op zaterdagavond at en dronk ik met goede Utrecht- vrienden en deden wij nog een beschaafd dansje in Het Gras Van De Buren. Ik kreeg louter lieve, originele, bij Nynke- passende cadeaus en voelde me dankbaar en blij met zoveel liefs. Op mijn eigen verjaardag verkeerde ik met B.; we gingen koffie drinken en door de stad lopen in Utrecht. We aten bij onze vaste Italiaan (wij hebben een vaste Italiaan, ik vind dat een teken van volwassenheid) in Leiden en gingen naar de Sneak. En ondertussen kletsten we heel veel. En kreeg ik telefoontjes en smsjes en werd mijn voicemail volgezongen.
Ik ben héél gelukkig mijn nieuwe jaar ingegaan. Als de rest van het jaar net zo goed wordt zal ik in mijn handjes mogen knijpen.
Oh, en B. heeft mij een weekendje Brussel cadeau gedaan. Woeh! Wat! Een! Goed! Cadeau!

Later meer over mijn sportleven. Echt.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ooooh, wat leuk dat je zo gelukkig bent! groetjes Carola

9:56 a.m.  
Blogger Frank zei...

vaste italiaan: ik vermoed Karalis.

1:00 p.m.  
Anonymous Michiel zei...

Nog van harte gefeliciteerd! :)

Ik heb net je blog ontdekt en geniet van je schrijfstijl.

Vriendelijke groeten, Michiel

11:34 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage