29 maart 2008

Marten Hoepla is boos, y'all.

Marten is kwaad omdat hij niet uitgenodigd was voor mijn verjaardagsfeest. Nu waren er wel meer belangrijke mensen uit mijn leven niet uitgenodigd -mijn ouders, mijn broers, Ted Danson- dus Marten verkeerde in goed gezelschap. De reden waarom ik Marten niet had uitgenodigd was simpel: Marten zei mij de laatste keer dat wij elkaar troffen dat hij nooit in Utrecht kwam, dus dat ik maar moest bellen als ik weer naar Amsterdam treinde, want dan konden we wel weer eens afspreken. Deze grootstedelijke arrogantie zorgt bij mij doorgaans voor cartoonesque stoom uit mijn oren. Ik houd er niet van. Ik vind het een poepexcuus om niet te willen reizen.
Deze uitspraak galmde nog na in mijn oren toen ik me ging bedenken wie ik graag op mijn verjaardag zou zien. Ik dacht: als ik nou alleen mensen uit Utrecht uitnodig, dan krijgt niemand problemen met de NS, met slaapplaatsen of met hun passievolle Utrecht- haat (zie: Marten). Vandaar dat ik een intiem feestje hield met louter leuke collega's/ vrienden of leuke mensen met wie ik in de Bastaard biertjes drink.

En nu is Marten kwaad, en reageert hij op een manier die ik enkel bij Jack uit Will & Grace vind passen.
Ik, als volwassen vrouw met waardigheid en zelfbeheersing, reageer wijselijk niet.

14 reacties:

Blogger Gr.R. zei...

Onzin! Een natte scheet, in zijn gezicht, dat was een passende reactie...


Gr.R., mey een typhushekel aan diegenen die Amsterdam als het centrum van de wereld zien...

6:01 a.m.  
Blogger Sana zei...

Dat is lekker wakker worden, zo'n verse aflevering van de reallifesoap Martynke.

Doe mij dagelijks een portie!

6:40 a.m.  
Blogger Pepijn zei...

bitch fight! bitch fight!

4:09 p.m.  
Blogger arne zei...

Amsterdammers zijn snobs, dat zeg ik al jaren. Mede doordat ze altijd direct uit een pak drinken, zonder ff een glas of mok te pakken.

4:47 a.m.  
Anonymous jazzper zei...

is dit niet de oudste marketingtruc om hits te fingeren in de blogwereld? -1 ;)

8:45 a.m.  
Anonymous jazzper zei...

en hoezo zijn de reacties gemodereerd?

8:45 a.m.  
Anonymous Des zei...

ja die arrogantie uit de hoofstad he, daar moeten ze bij ons Friezen niet mee aankomen natuurlijk

9:27 a.m.  
Anonymous ivo victoria zei...

heel goed van je. en ook wel goed dat marten nog 'ns wat schrijft op dat blog van 'm. kortom, iedereen wint.

9:50 a.m.  
Blogger Kasper zei...

Dit is afgesproken, toch? Ah-toe? Nynke verwijst vast naar de nieuwste aflevering van Will & Grace, waarin Jack verliefd is op een Marten, die hem afwijst, omdat Marten al verliefd is op een Nynke. Dat moet wel. Zo hoort de wereld te zijn, weetje.

9:06 p.m.  
Anonymous broer 3 zei...

dit levert lezers op!

10:31 p.m.  
Blogger bladergroen zei...

Maaahahahaha.... die log van Marten kan toch met de beste wil van de wereld niet serieus genomen worden.... Ik bedoel: diaree-adem, dat is van hetzelfde kaliber als toen ik in groep vier mijn toen-nog-beste-vriendinnetje uitschold voor tweedehands theezakje. Een heel hoog "nou! dan mag je niet op mijn kinderfeestje komen!"-gehalte. 1 - 0 voor Nynke, lijkt me zo.

10:46 p.m.  
Anonymous Johan zei...

Tis ook niet echt een blog wat hij heeft, meer een kwartaalrapportage, of niet?

Maarre, zolang jullie beide nog een link naar elkaars site hebben, zal het wel wat meevallen.

9:27 a.m.  
Anonymous Carrie zei...

voor iemand die het helemaal niet erg vindt, maakt hij er wel erg veel vuile woorden aan vuil zeg ...

kunnen julder t niet gewoon uitpráten?

4:36 p.m.  
Anonymous Carrie zei...

voor iemand die het helemaal niet erg vindt, maakt hij er wel erg veel vuile woorden aan vuil zeg ...

kunnen julder t niet gewoon uitpráten?

4:37 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage