07 maart 2008

Sitcomesque gesprekken

Over een dikke week word ik alweer 23. B. en ik hadden er een gesprek over.

B: Wat wil je dan doen op je verjaardag?

N: Ik weet het nog niet, maar het liefst iets leuks met jou. Verzin jij wat?

B: Ooooh! Dan weet ik wel wat leuks!

N: Als je nu 'samen naar een wedstrijd van Ajax gaan' zegt, dan maak ik het uit.

B: Nou jaaaaaaa zeg! Hoe zit het met jouw clubliefde?

N: Jij wilt gewoon geen wedstrijd van Ajax missen, en daarom moet ik met jou en je zus naar Ajax.

B: Nou ja. Dan niet. Maar moet ik ook een cadeau voor je kopen?

N: Ja, natuurlijk. Ik heb jou op je verjaardag toch ook een cadeau gegeven?

B: Maar wat wíl je dan?

N: Vraag maar aan Kelta, die weet wel wat ik wil. Iets glimmends.

B: Ik heb Kelta helemaal niet nodig; ik weet zelf héél goed wat jij wilt!

N: Okee....

(Stilte)

B: Hou je eigenlijk van lego?

11 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik vind de naam Kelta stuitend. Sowieso. Het doet me denken aan Ierland.

10:31 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

K E L T A. Het doet je de das om bij sollicitaitiegesprekken. Ik kan er niet over uit.

10:33 p.m.  
Anonymous broer 3 zei...

Wat hebben je reacties met het stukje te maken?

"Anoniem... hm... ik vind de naam anoniem stuitend. Sowieso. Het doet me denken aan types die niet een reactie durven te geven onder hun eigen naam."

Kom a.u.b. met een zinnige reactie.

10:45 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Rest ons lezers de vraag waaróm broer 3 zoveel belang heeft bij het verdedigen van de naam Kelta.
Heeft broer 3
A. Ierse voorouders
B. Een liefdesgeschiedenis met K
C. Iets pijnlijkers

Het zal wel altijd een mysterie blijven..

3:05 p.m.  
Anonymous broer 3 zei...

Deze anonieme reageerder vind ik zo belachelijk, daar ga ik niet eens op in.

6:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tot 25 blijven het puppies.
Daarna worden meisjes pas wijven, vreemd genoeg.

3:58 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Broer 4 en andere anoniem zijn wel grappug.
Wat een drama op het net!

4:00 a.m.  
Anonymous ton zei...

Wordt het nu een weekendje Legoland?

1:54 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Anoniem; je hebt echt geluk dat je anoniem commentaar hebt gegeven.

Want Kelta.

Echt. Zij IS hip&in. En hot. En aardig. En intelligent en slim. En ze weet gewoon goede kadootjes in het glitterkwadrant(en zich te kleden) en dat zijn bijzondere gaven.

En ze is niet eens arrogant!!

En ze heeft zichzelf niet Kelta genoemd.

Dus niet heel aardig van jou.

Martha

10:47 a.m.  
Anonymous KELTA zei...

Zeg ja maar hey. Kijk ik even niet op nynke dr log, gaan de reacties over mijn naam! Die heeft mijn moeder toevallig gewoon zelf verzonnen en heeft niks te maken met sollicitatiegesprekken of ierland! DUS! Ik ga me weer verder bezig houden met nynke haar verjaardag!

4:20 p.m.  
Anonymous KELTA zei...

En bedankt Martha en broer 3 voor het verdedigen van mijn eer!

4:22 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage