18 april 2008

Be-scha-mend, BE-SCHA-MEND!

Hoi, daar ben ik weer. Hevig blozend en excuses stamelend. Want wat een be-scha-men-de mediastilte! Ik maakte jullie blij met een thans al in ontbindende fase verkerende mus.
Maar ik heb een verklaring. Nou ja, niet voor het weekend, want toen verzaakte ik als een gek en vulde ik de dagen met boodschappen doen met mijn moeder, en detectives kijken en franse kaasjes eten.
Maar nu heb ik thuis mijn laptop geformatteerd, maar nu doet het internet het niet goed. De verbinding is heel zwak. En ik weet niet waar het aan ligt. (Heeft iemand tips?) Ik zit dus even zonder internet, wat mij wel in de gelegenheid stelt om eens een stofzuiger door de kamer te halen en mijn tijdschriften in tijdschriftencassette's te proppen, maar mijn contact met u, lieve lezer, lijdt hier wel onder.
Ik hoop dus op beterschap.
Tot snel en voor ondertussen: ik denk veel aan jullie, hoor. En voel jullie hijgende adem in mijn nek.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage