12 mei 2008

Ik ben niet dood hoor.

Nee, echt niet. Niet aangevroten door een herdershond in een parkje voor dood achtergelaten door drie dikke zwervers die hun plakkerige lusten op mijn hebben botgevierd.
Ik heb gewoon genoten van de zon, en dat doe ik nog steeds. En ondertussen lees ik dingen over Kant (de filosoof, niet de textielversiering, red.), en daar snap ik tot op heden maar bar weinig van.
Bovendien gaat woensdag mijn Broer 1 trouwen (OMFG TDK SA90, mijn Broer gaat trouwen!), en het denken aan de jurk van O., de tranen van mijn Mem en alle dansjes die we die avond gaan doen houd mij al dagen uit de slaap.
Dus ooit schrijf ik wel weer eens wat fatsoenlijks, maar nu heb ik jammergenoeg even andere dingen aan mijn hoofd.
Oh ja, en vannacht was ik om vier uur al van bed om Dirts en B. naar Bolsward te brengen, want die zijn de Elfstedentocht aan het fietsen. (En als u nu kritisch vraagt: "En waarom jij niet?", kan ik daar alleen maar een zuchtend "JAHAAAAAAAAAAAAAAA!" op antwoorden. Ooit fiets ik em. Ooit. Denk ik.)

So long, vrinden. Ik ga de zon weer in.

6 reacties:

Anonymous Jaap zei...

Wat een opeenstapeling van Friesismen. Heerlijk!

Gaat Broer 1 trouwen? Leuk! Must be one hell of a lucky lady...

Tot woensdag!

2:49 p.m.  
Blogger Kasper zei...

TDK SA90! <3!

5:26 p.m.  
Anonymous Botte van Friesland zei...

Dansjes? Dan hoop ik maar dat-ie een goeie band heeft geboekt...

8:48 a.m.  
Anonymous O zei...

Beetje zenuwachtig......

4:39 p.m.  
Anonymous Eva zei...

Wat leuk dat Broer 1 gaat trouwen! (ik neem aan dat broer 1 de oudste is?) Wat fijn dat het zo'n heerlijke dag is. Heel veel plezier, en pink maar een paar traantjes weg. Ik wens ze samen heel veel geluk! :)

Liefs, Eva

10:35 a.m.  
Anonymous Thom zei...

Als je op afbeeldingen googlet naar 'TDK SA90'dan staat er een afbeelding van Milli Vanilli van dit blog op pagina 1

12:20 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage