25 juni 2008

Het EK Strakke Speedo

Dat EK Lingerie hè, dat snap ik dus niet. Ik vind het nogal krom dat mannen tijdens EK- wedstrijden al twee keer drie kwartier hun lievelingstevee te zien krijgen, en dan in de rust óók nog eens lievelingstevee krijgen! Mannen horen in de rust van een voetbalwedstrijd even een poepje te leggen, of een nieuw vaatje aan te sluiten op de beertender. De rust zou het terrein van de vrouwen moeten zijn, zodat we even kunnen checken of er nog Shownieuws wordt uitgezonden op SBS.
Daarom pleit ik voor iets nieuws, iets wat die domme wijven in hun rare lingerietjes en hun belabberde balgevoel van de buis kan jagen: het EK Strakke Speedo. Want normaal ben ik nóóit een female chauvinist pig, maar sorry: nu wel. Ik wil knappe mannen in strakke speedo's die penalty's nemen. Ik wil Wehkamp- ondergoedmodellen die het tegen elkaar opnemen in belachelijk kleine stukjes textiel. En beter dat ze dan allemaal op Sawyer uit Lost lijken o.i.d.
Maar ach, komt het er niet van? Geen nood. Over enkele weken beginnen de Olympische Spelen weer, en anders ga ik dan wel hele middagen mannenzwemmen kijken. Nog beter.

6 reacties:

Anonymous Gert-Jan zei...

Lijkt net of jullie hetzelfde stukje op een andere manier schrijven: http://soyrosa.nl/blog/?e=240

12:46 p.m.  
Anonymous ton zei...

Hoezo, twee keer drie kwartier lievelingstevee??? Het gevoetbal en de ruime zomervakanties van tv-makers verstoren nu al weken een normale programmering. Slechts een dit jaar vroege vakantie op Lanzarote heeft mij in elk geval twee weken van de tv-verveling kunnen redden.

3:32 p.m.  
Anonymous sanne zei...

"een andere manier" zijnde: to the point en met humor.

4:46 p.m.  
Anonymous Ell zei...

Moest gelijk denken aan soyrosa inderdaad. Maar ben het er nogmaals razend mee eens.

5:07 p.m.  
Anonymous Robtheblob zei...

ik heb gehoord dat alle mannen in van die lichaambedekkende zwempakken gaan, dit jaar..

1:10 p.m.  
Anonymous RalphP zei...

Hee maar. Weet niet hoe het zit met je bioritme?D at zwemmen schijnt 's morgens achterlijk vroeg te zijn.
Of wacht. Vroeg in Peking, is hoe laat hier?
In ieder geval: bij het zwemmen winnen de mannen het van de vrouwen. En niet alleen op snelheid. Daar heb je een punt.

7:54 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage